esmaspäev, 18. veebruar 2008

Johann Urb


Mõnele see nimi ehk ütleb midagi,mõnele kindlasti mitte.Kui mõelda perekonnanime peale,siis tulevad kindlasti meelde vennad Urbid.Suund õige,sest üks neist vendadest on Johann Martini(tema täisnimi)isa,teine aga onu.Ah,et miks ma sellest räägin.
Teate,lugu selline,et meil tulemas klassikokkutulek,kusjuures esimene pärast kooli.Klassis käis kokku u 40inimest(loetud ka need,kes siis lühemat aega meiega olid).Üks nendest oli ka Johann Martin,kutsusime teda Martiniks.Kusjuures minul õnnestus temaga tuttavaks saada juba lasteaias ning aastake olla tema mängukaaslane.Mäletan hästi sedagi,et lasteaias sain oma esimese musi ja andjaks oli just seesama kena poiss.Vahva eks,olen musitanud kuulsat näitlejat...
Meie klassis jõudis ta käia kuni kolmada klassini,siis kolisid nad perega Soome.Seal elasid 7aastat ning edasi kolisid Ameerikasse.Nüüdseks on ta osalenud mitmetes filmides,siinmail tuntumaks ehk sari ``Mägi`` ehk `` Mountain``,mis meil telekas vahepeal jooksis.Igatahes oli Martin rahulik ja tore poiss,oli mulle koolis mõnda aega pinginaabrikski.Nüüd mõtlesin,et kokkutulekule ta niikuinii tulla ei saa,ent proovin temaga siiski ühendust saada.Otsisin internetist kõikvõimalikke kontakte.Mõnel lehel juba tekkis lootus,et saan ta aadressi või webilehelt talle teate saata.Lõpuks lähenesin asjale seda kaudu,et kirjutasin vendade Urbide kodulehe kaudu teate ja palusin see võimalusel edastada Johannile.Üllatus oli suur kui juba ülejärgmisel hommikul leidsin oma postkastist minu``esimese armastuse``poolt kirjutatud kirja.Olin tedagi üllatanud.Nüüd kirjutasin juba vastu ja täitsa põnev on tema elust kuulda.Nagu filmis võiks öelda,sest eks ta elu olegi üks suur film ja filmitegemine nagu ma olen asjast aru saanud.SIIN ja SIIN ning SIINGI on temast mõned pildid ja natuke juttu.

1 kommentaar:

Jaana ütles ...

Mhmhmmmmm.... :)