neljapäev, 10. september 2009

Siin, seal ja igal pool

Tööpäevad hakkavad läbi saama.. aa mitte mul. Mul oleks sellel nädalal kujunenud 7päevane töönädal aga ütlesin, et pühap ei saa. Ah, et mis ma siis teen ? No ajan siin ja seal igasugu asju ja alates homsest st reede, laup,pühap oleme osalemas Ülemiste keskuses toimuval ''Meistrite Festivalil'' . Kohal oleme reedel kl 16-20, laup ja pühap kl 12-18. Mina pühap puhkan, ehk saadakse ilma minuta hakkama. Homme möödubki ja tegelikult on suur osa sellest nädalast möödunud müügiks ettevalmistuse nime all. Kel aega ja tahtmist, siis tulge meie tooteid sellel nädalavahetusel vaatama ja ostma. Peaksime asuma 1.korrusel kohe välisukse kõrval. Jutt siis sellest välisuksest, mis asub suurest parklast tulles vasakul pool, st Suur-Sõjamäe tänava pool.
Lisaks panin täna Sandrale vastuvõtuaja opereerivale kirurgile Nina-Kõrva-kurgukliinikusse kirja ning uurisin asjade käiku ka Fertilitasest. Olen juba tükk maad targem ja kaldun sinna Fertilitase poole. Tahan lapsele kõige nn.elamustevaesemat oppi ja tundub,et nemad seda pakuvad. Suhtlemisel nendega jättis nende ülemõde küll väga asjatundliku ja meeldiva, sõbraliku mulje ning küsimata kirjeldati mulle sündmuste käiku. Üritan NKN Kliinikust ka selle välja pigistada. Probleemiks saab kindlasti see opijärgne aeg, mil laps ei tohi lastekollektiivi minna. Ehk leian abilisi, kes on mõne päeva Sandraga veetma. Muidu kuhjuvad mu tööd nii et, ma kukun selle kuhja all lihtsalt kokku. Ja seoses sellega olen asunud endale assistenti otsima, kes mu töökoormat veidi kergendaks ja mind aitaks müügis ja muudes jooksvates asjatoimetustes. Täpsem info ARTKE BLOGIS
Ahjaa, kuna Lastepolikliiniku arst ei kirjutanud mulle paberile saatekirja, siis pidin selle järgi täna ekstra sõitma ja siis lasin kohe 2 tk kirjutada. Õde ütles,et keegi pole veel enne nii palju saatekirju tahtnud. Vastasin enesekindlalt- aga mina tahan, sest tahan pakkuda oma lapsele parimat ja uurin enne maad siin ja seal. Arst oli endiselt väga tore ja arusaaja ning mulle jättis mulje,et tema kiitis mu teguviisi igati heaks. Uuris kui pikad kuskil järjekorrad ja trükkis mulle mitmes eksemplaris ka röntgenpildid välja. Kel on kogemusi, oskate ehk mind valgustada- mis tähendab adenoidi 2.aste ? Et selline keskmine või ?
Täna sain kätte taas meie uue toote... sellise helkiva abimehe pimedasse sügisaega. Sellest aga mõni teine päev ehk pikemalt kui aega leian.
Seniks aga jõudu ja jaksu kõigile !

4 kommentaari:

Katrin ütles ...

Adenoidi astme kohta ei oska küll midagi öelda, ei mäleta enam. Aga kindlasti, kui Sul on võimalik, on hea valida lapsele parim koht ka väikse opi jaoks.
Kahju lausa, et abimehe otsimine just nüüd vajalikuks osutus, kui minul kõige keerulisem aeg. Kindlasti oleks kandideerinud!

Jaana ütles ...

mhmh, kandideeriks ka, aga ei tea palju see 0,5 kohta reaalses ajas teeb...

viki ütles ...

Tahaks ka kohe Tallinnas elada ;)
Abimeest tahaks juba näha...mul ka siin liigub idee helkurite suunas :P (ikka lasteaiale tellimise mõttes,mitte ise teha).
Tahaks ka tööle...oioi kuidas tahaks...eriti selline töö nagu sul, kui lood midagi kaunist inimestele selga ja külge :D

Gixy ütles ...

Minu abiline peaks mind aitama reaalselt iga päev vast natuke aga kindlasti mitte kellast kellani, st vastavalt kujunevale vajadusele.
Ei saa lubada, et vat kl 11-...
Selles mõttes on töö jah lahe, et teed ja lood miskit ilusat aga tegemisi on rohkem kui teha jõuab.