esmaspäev, 21. september 2009

Väike aga vajalik abimees ! Ole nähtav !

Toimetasin 2 päeva ja sai üsna palju asju kodus ära tehtud. Siiski oleks mul olnud vaja veel 1 nädalavahetuse päeva. Ma ei tea, kuhu see aeg küll tormab. Ja Sandra on palju kasvanud, nii mõnedki riided on jälle väikeseks jäänud. See asjaolu tekitab mulle jälle tegemisi juurde...

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Meie Eestimaa suvi on vahetunud Eestimaa sügise vastu ja seoses sellega on õhtud juba täitsa pimedad. Et pakkuda inimestele lisaks kenadele rahvuslikele tekstiilitoodetele(särkidele, kottidele) ka väikestviisi abimeest, siis sai minu peas kauaküpsenud mõte ometi teoks. Tegelikult juba enne Ülemiste müüki. Seal käinud inimesed ostsid ja kiitsid ning loomulikult oli mul ülimalt hea meel, et inimesed pidasid seda vahvaks ja ainulaadseks ja asjalikuks ning vajalikuks. Mõni ostis kohe 5tk, et sõpradele nii armas kinkida. Ah, et millest on jutt ? No loomulikult ikka HELKURIST.



Kes arvab, et temalegi kuluksid sellised rahvuslikud helkurid ära, siis võtke aga julgelt ühendust. Esialgu mul neid veel on, kuigi juba piiratud kogus. Soovid saatke girta@artke.ee

Et siis vahepeal sellised tegemised.


4 kommentaari:

viki ütles ...

Oi kui mõnus idee :D

Katrin ütles ...

Tõesti väga ilus ja väga-väga vajalik abimees! Vahvad ideed on Sul :)

silke83 ütles ...

Tere Girta!Mul endal samuti tööd ja tegemisi nii palju olnud et pole suve jooksul eriti nettigi tulla saanud.Nüüd siis sain ja asusin kohe sinu tegmistest lugema!
Tore ja Huvitav oli lugeda. Tubli oled ikka küll. Ja samuti Sandra tegemistest oli ka väga huvitav lugeda ja pildikesi temast vaadata. Küll ta on ikka suureks kasvanud. Meil siin läheb ikka töiselt kuid siiski hästi.
Olge tublid edasi ja ilusat ja värvika sügist!!!!!!!!!!!!

Anonüümne ütles ...

vaja kontrollida:)