pühapäev, 20. september 2009

Suvi otsas

Nüüd võin siis öelda juba nö ametlikult, et minu jaoks on suvi otsa saanud. Pole ma kuskil käinud, pole puhata saanud ja randagi jõudsin sel suvel vaid 1 korra, mis on minu jaoks tegelikult täiesti kohutav. Ma nimelt päikeseinime. Ausõna tahaks palmi all mõnulema minna. Aga arvestades igasuguseid asjaolusid, on see raskendatud. Tahaks ju ikka perega koos minna aga et kõigil oleks 1 ajal võimalik ja mis siis mu tööst saaks kui ma nädalaks kuhugi lihtsalt ära kaon...
Töised asjad kõik pooleli ja neid ikka jagub. Olen omale eesmärgiks võtnud, et teen asju rahulikumalt, ei kiirusta üle ning teen palju jõuan lihtsalt. Üks päev kui mul oli miski 20 meili läbi töötlemata(hinnapakkumised jm), siis ma lihtsalt tõusin kell 15 laua tagant püsti ja ütlesin, et tööd on nii palju, et ma lähen kohe minema lihtsalt. St et niikuinii ei jõua kõike teha ja jumal tänatud, et olen mingil määral oma töö peremees ning mu otsene ülemus on normaalne inimene. Jätsin sel päeval ära oma poereisi jm tegemised ning sõitsin otse maale. Istusin terrassil päikese käes ning lihtsalt tõmbasin veidi hinge.
Maal said enamus vajalikke asju tehtud. Murugi sai niidetud ning metsaalune korda tehtud. Eile pakkisime oma asjad kokku ning majagi hakkas juba korras majapidamise moodi välja nägema( muidu oli meil ikka igas nurgas mingid mänguasjad jm). Seejärel kõik autosse ning kolisime mõneks ajaks nüüd linna. Ega ma nii väga taha aga Sandra saab siis vahepeal ehk taas lasteaias käia enne kui meid nn. koduaresti pannakse. Neljapäeval lähme kirurgi vastuvõtule, ehk siis saame targemaks, millal ja kas op tehakse. Autoga pean ka nö arstile minema. Olen teise igapäevase 100km maha sõitmisega vist ära kurnanud. Tea täpselt, mis viga aga ehk vajab kütusefilter vahetamist.
Eile tegime Sandra toas suurpuhastust. Paar päeva tagasi kallasin kõik tema mänguasjad mänguasjakastist välja ning viisin kasti maale. Reede õhtul käisin ja ostsin ilusa uue mänguasjakirstu. Sellise suurema ja puust, ilusast männipuust, mida saab ka nö pingina kasutada. Lisaks palusin Margusel osta 1 korvriiul, et Sandra toas vedelevad asjad ühte kohta paigutada. Tuba on väike ja tükk aega mõtlesin, mis ja kuhu, et lapsel ikka mänguruumi ka jääks. Lõpptulemusega olen rahul ja Sandra vist ka. Eile mängis oma toas ja täna ka juba tükk aega vaikselt toimetab seal. Eks pole ammu kodus olnud, asjad ju kõik nn uued ja huvitavad.
Mina aga lasen siis järgmises toas edasi. Enda asjad vaja ka paika sättida, et oleks ruumi olla ja astuda. Samuti pean tegelema hakkama Sandra väikseks jäänud riiete ja jalanõudega. See on üsna aeganõudev ja tüütu tegelikult. Aga tuleb tegeleda, sest neid asju tuleb ju aina juurde.
Vot sellised tegemised siis. Toimekas ennekõike, kuigi tunnen kontides tegelikult väsimust ja meeleldi keeraks diivanile kerra ja oleks niisama. Käsitööd tahaks ka teha. Paar asja mõttes ja 1 tellimuski sees... oh, oleks mind mitu.

1 kommentaar:

viki ütles ...

Ega minu suvi läks ka peaegu minust mööda ;)
Tegelt praeguses olukorras olen ma nii õnnelik, et sul on tegevust ikkagi, inimesed nutavad töötust ja raha puudust ...eks mina ka ;) Aga sügis on ja jube ilus aastaaaeg...võtke midagi koos ette, üks jalutuskäik või isegi piknik kollase/punase lehevaiba peal on raudselt meeldejääv...kaamera ka kaasa!

:)