teisipäev, 26. veebruar 2008

Hinges ON kevadet

Eile õhtul käisin elukaaslase ja sõbraga teatris.Pettusin natuke.Näitlejad head(Tõnu Kilgas ja Anne Paluver),ent teatritükk minu jaoks liiga jutustav.Oleks võinud rohkem nö actionit olla.Naerda sai,ent oleks tahtnud rohkem.Ok,piletid olid ju tasuta saadud,seega hoop väiksem.Igatahes saime kodust välja ja veidike vaheldust.
Täna tegin sutsuke tööd.Pidin olema hõivatud kuni u kl 17-18ni,ent vee äravõtmise tõttu ei saand koristama minna.Neljapäeval uus katse.Ämm oli lahkelt nõus mulle lisaks tänasele ka neljapäeval meile tulema ja Sandraga olema.Laps nohune jälle,ei saa lasteaeda ju viia teda.Reedel plaanis minna juuksurisse ja laupäeval klassikokkutulekule.Et siis selline kiire nädal mul.
Nüüd lähen teen tassikese kohvi ja asun tõlkima.Tekitasin endale ühe pisikese tööotsa ja proovin kätt ka sel alal.
Käsitööd olen nüüd ka mõned õhtud teinud.Alustasin oma lõngajääkide ära kasutamist juba eelmisel aastal.Muud projektid tulid vahele ja asi jäi seisma,kuna pole nii tähtis.Nüüd võtsin ta kapist välja ja teen edasi.Natuke lopergune ja imelik.Mis ma teen? Vabaheegeldamistehnikas nukutekki,vähemalt üritan seda.
Hing aga ihkab juba miskit kevadist teha.Pean ühel päeval sammud Tiimarisse seadma,et vilti osta.Siis saan oma köögikardinad kevadisemaks muuta.Õhus on kevadet ja hinges kh.

Kommentaare ei ole: