teisipäev, 12. veebruar 2008

Väss

Pühapäeval käisime terve perega Narvakal remonti tegemas.Mina värvisin seina.Margus pani laeliiste paika ja Sandra toimetas ja mängis.Liistud annavad ikka palju juurde,võiks öelda,et nagu täpp i-tähe peal,st viimistlevad asja.Väga kena.Nüüd on jäänud veel vaid tapeedipanek.Pean vaatama,millal oleks mul aega seda teha.
Eile hommikul ärkas Sandra veidi nohuse ninaga.Lasteaeda ei saanud.Kui eelmised 2 päeva olin ma temaga ainult vaielnud(üritab end kehtestada,karjub ja lõhub asju ja ennekõike ainult vaidleb),siis see mulle muidugi sugugi ei meeldinud,sest olin võtnud plaani minna patareisid laadima Pirita Top Spordikeskusesse.Üllatuseks oli laps eile hoopis teistsugune,saime kenasti terve päeva suheldud.Käisime poes.Kodus panime asjad kappi ja sõime.Kuna tundsin,et väsimus murrab,siis palusin Sandral ennast lõunaunele sättida.Uskumatu aga ta läkski,pani omale pidžaama selga.Mina suundusin oma voodisse ja sättisin endki teki alla.Kuulsin,et tüdruk käis ukse peal vaatamas,mis ma teen.Seisis natuke ja siis läks oma tuppa tagasi.Hea on see,et ta üldiselt emmet-issit ei sega kui me magame.Keeras temagi magama.Mina ärkasin 3h hiljem,ai kui magus uni mul oli,tõega väsind ikka.Sandra ärkas u 30min hiljem.Seega oli meil eile selline tõeline puhkamise päev.Pärast tegin õhtusööki ja valmistasin riisi-krabi salati.Õhtul sai pisut mängitud,joonistatud ja telekat vaadatud.
Kuna täna jääb mu tööots ära,sest perenaise laps jälle haigeks jäänud,siis tahaks täna täide viia oma eilse plaani minna patareisid laadima.Välja näeks see nii-ujuda mõnedkümned otsad,aurusaunas lõõgastuda,lasta pisut solaariumipäikesel end kosutada ja siis pesema ja tavasaun veel otsa.Loodan,et see mul täna ka õnnestub.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

mina oleks küll peale sauna mega väsinud :P

ai, ai, mario on täna juba mitmeid kordi aevastanud ... ja see ei meeldi mulle