laupäev, 9. veebruar 2008

Mängukaaslased

Kuna mul endal reedel fotokat kaasas polnud,siis sain Jaanalt mõned pildid.Panen nad siia üles,et asjahuvilised saaks vaadata.Olid mõlemad nõus kenasti mulle poseerima,kuigi Mariole ei pidavat see muidu üldiselt meeldima.Minu ees oli küll nõus. :D Tegelikult oli Sandra see,kes arvas,et peaks pilti tegema.






Täna jalutasime Sandraga maja ümbruses.Lõuna ajal kui Margus koju tuli,läks Sandra lõunaunele ja mina sõitsin bussiga kesklinna poole.Tegin tiiru turul ja riidepoodides ja sain Sandrale ja Mariole ühtteist koduseks kandmiseks.Tegelikult ostsin ikka päris palju,u 2 kilekotitäit.Kui asjad põrandale laiali laotasin,siis tundus küll,et ähh,polegi ju nii palju ja nii suure raha eest.Aga tegelikult,oleks uuena need asjad kõik ostnud,siis oleks summa ikka mitme-mitme kordne.Pooldan taaskasutust,sest sealt võib ikka väga kenasid asju leida ja valik ka suurem kui meie poodides.Peab ainult aega olema,et vahel see käik ette võtta ja rahulikult vaadata ja lapata.Päris plekilisi ja kulunud asju ei osta aga selliseid korralikemaid küll.Pesen puhtaks ja ongi korras.Pole nii kahju ka kui laps peaks ära rikkuma.Sandra igatahes vaatas ja sorteeris ostetud asju kodus minuga koos.Näitasin,et see on sulle,see Mariole,siis noogutas ja ütles,et jahh.Üks kiisu pildiga T-särk prooviti kohe selga,sest see pidi nii ilus kiisu olema.
Täna me mu teise vanaema juurde ei jõudnudki.Aga homme läheme mu nö esimese vanaema juurde,sinna, kus mul remont pooleli on.Kuidagi eriti sündmusterohke nädal on olnud ja polegi saanud aega seal käia ja miskit teha.Homme siis üritan.Sandra tuleb kaasa,ta saab siis niikaua Vanaga juttu rääkida ja mängida.Margus lubas ka tulla laeliiste panema mingi aeg.Kuigi ,eks see näha ole,sest sõitis täna Jänedale sõbra juurde sauna ja jääb ööseks.Mina ei hakanud minema,kus ma selle Sandraga ikka seal olen,laps ju tüdineb,ega tema taha issi järel oodata kuniks saunaga ühele poole saab ja ega ma poleks isegi saanud ju siis saunast mõnu tunda jne.Kui tuleb kevad ja soojem aeg,siis kütan enda sauna soojaks ja mõnulen.On,mida oodata.

Kommentaare ei ole: