teisipäev, 19. veebruar 2008

Uus nädal,uued algused

Eile,st esmaspäeval tulid meile külla Jaana,Mario ja minu isa.Lapsed olid mõlemad juba hommikul vara elevil,et saavad teineteist näha ja koos mängida.Sandra ärkas kella 8 paiku ja esimene asi,mis talle meelde tuli-tädi Jaana ja Mario ja vanaisa Volli tulevad.Sellepeale jooksis ta akna juurde ja ütles,et tema nüüd ootab.Rääkisin küll,et vara veel,et nad alles kodus ja tulevad alles paari tunni pärast.A kes siis seda emme juttu alati tahab uskuda eksole.Lõpuks nad siis tulid.Sättisime õue ja olime natuke maja juures.Lapsed mängisid liivakastis mõnda aega ja siis tegime pisikese jalutuskäigu Kumuni ja tagasi.Mõnus(Jaanal muidugi vaevalt,et eriti mõnus oli).Siis tegin kõikse perele makaroni.Lapsed said koos ühise väikese laua taga süüa ja lausa 3X käidi söömas.Nii vahva neid vaadata:söövad ja niikui ühel on kõik,ütleb teine ka,et tal ka kõht täis.Mõne aja pärast tuli Sandra jälle sööma ja Mario siis ka.Kella 14:30 paiku lahkuminek ja sellega kaasnevad käelehvitused ja kallistused:
Nagu ma lugesin ja kuulsin,oli Mario autos kohe ära vajunud.Sandra püsis ärkvel veel vapralt tunnikese(oli küll oma toas,et vaikselt jutustas ja tegeles seal millegagi).Siis aga magas peaaegu 3h.
Tänagi veel rääkis,et tädi Jaana ja Mario ja vanaisa Volli käisid tal külas.Täna oli lapsele seltsiliseks ja hoidjaks minu vanaema Silva.Temale ta seda siis rääkiski.Ma mõtlesin,et jätan täna Sandra veel koju aga homme viin lasteaeda,sest Sandra juba ammu küsib ja räägib lasteaiast.Täna juhtusin päeval kuulma,kuidas ta oma toas tooli all selili olles vaikselt jutustas,et lasteaed on lahti jne.Eks igatseb sõpru ja sealseid tegevusi.Emmega koos kodus istutud juba piisavalt.
Mina käisin täna taas puhtust loomas.Sain korteri perenaiselt veel 2 tööpakkumist.Ühte käisin ka kohe vaatamas ning võtsin vastu.Teine vist liig.Ah et miks? Esiteks asub see suuuuur korter vanalinnas,seega parkimise eest tuleks hiigelsummasid maksta(tean,tean,et saab ju ka bussi/trammi kasutades).Teiseks ei kujuta ma ette seda arvatavasti 180m2(kindlalt ei tea)tegelikku olemist ja suurust.Mõtlengi,et kas tasuks üldse uurima hakata ja asjatult ehk lootust tekitada...Kolmandaks pidavat seal 3 last olema ja mänguasjad laiali(teised korjavad minu tuleku ajaks ikka kokku),seega ajaliselt ka mahukas tööots.Raha saaks muidugi seetõttu ka rohkem.Et siis hakka või FIEks,tea kas üldse tasuks?Sellised lood siis.
Üks algus veel.Vaatasin juba mõned päevad tagasi,et mu orhideega toimub midagi.Täna siis uurisin seda asja pisut täpsemalt.Tundub,et üks leht on üpris kiirelt juurde kasvamas,samuti pikeneb vars ja tundub,et tekivad taaskord õiepungad.Tore ju.Mu orhidee õitses alates märtsist(voi oli see apr)kuni aasta viimaste kuudeni,et siis u pool aastat ja nüüd vist hakkab jälle silmailu pakkuma.Mulle on eluaeg lilled ja taimed ja toataimed meeldinud.Nüüd ei ole mul enam piisavalt aega ja tahtmist nendega tegeleda ja nende eest hoolitseda,ent tuba on kohe hubasem kui seal mõned toataimed kasvavad.Ja kuna mul on ka oma aed(üsna suur),siis saan ka aiandusega tegeleda.
Veel üks uus algus.Nimelt sain käe valgeks tõlkimises.Tundub,et hakkan vaikselt lisatööna vahel tõlkima ühe firma vajalikke pabereid.Eks näis,kuidas see mul õnnestub.Loodan,et kõik sujub,eks asi vajab harjumist ja harjutamist.
Ja veel üks algus.Olen nüüd Johann Urbiga(vt eelmist postitust) mõned meilid vahetanud,tundub,et hakkame pisut suhtlema.
Üks lõpp ka.Nimelt sain lõpuks ometi valmis valge vesti,mida ma teosammul Sandrale kudusin.Nujah,lõngaotsad on veel peitmata,loodan,et nendega ei lähe kuu aega.Igatahes tahtis Sandra seda kohe selga proovida ja kui selga sai,siis silus ja katsus ning ütles nii armsasti,et nii mõnus ja pehme ja ilus pidi olema.Vat see teeb meele heaks,laps oskab juba emme tööd kiita ja sellest rõõmu tunda.Pildi teen ka aga siis kui asi lõplikult viimistletud.
Saigi vist kõik.Homme kavas teha tiir kaubanduses ja kodused toimetused,et saaks neljapäeval taas teiste juurde minna appi.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

sul polegi vaja tööle minna, kõik olemas. Ja mis hea, et ei pea ju kella ajaliselt vara minema, eks?

Gixy ütles ...

Hea jh ja eks seda tööd tekiks juurdegi veel kui väga tahaks.A ma üldiselt käin ikka hommikul kl 9-10st.Teisipäeviti hakkab mul nüüd vahel olema kohe nö täispikk tööpäev(kl 9-17 umbkaudselt).

Gixy ütles ...

Tänud kiitvate sõnade eest.Seetõttu ma polegi veel kuhugi täistööajaga tööle läinud,et oma aja peremees olla.See on ikka mega hea,naudin seda täiega ja hirmuga mõtlen ajale,mil lapsehoolduspuhkus lõpeb.

Jaana ütles ...

tegin just avastuse:
4 kommentaarid - ma loen seda ja irvitan, sest tuleb see venelane meelde, kes ei kommentaarinud :P