reede, 29. veebruar 2008

Lühikokkuvõte

Suuri tegemisi ja uudiseid nagu pole.Oleme kodus olnud enamuse ajast kui välja arvata sõidud poodi.Lapsel selline korralikum nohu.Ravime.
Ise olen ikka saanud tänu ämmale ja oma vanaemale ja mehele nina õue pista ja oma tegemisi mingil määral ka teostada.Hea kui on abistajaid.
Eile sai maailm kahe neiukese võrra rikkamaks,nimelt sündisid Jaanal kaksikud tüdrukud..Järgmise nädala lõpus peame minema Lyle(mu isa elukaaslane) sünnipäevaks õnne soovima,siis ehk õnnestub pisikesi ka näha.Sandra mul igatahes räägib,et Mario sai kaks pisikest õde endale.Kas ta päris täpselt selle tähendusest ka aru saab,ei tea.Kui elavad nukukesed ette näidatud,eks siis saab kindlasti.Hmm,huvitav,mis neile nimeks pannakse.Oma seisukohast võttes,ei oskakski midagi panna aga noh eks emme-issi ole selle peale juba kindlasti tükk aega mõelnud ka.
Ema teatas täna hommikul kui ma juuksurisse parasjagu teel olin,et tema ostab nüüd endale korteri.Kasuisa juba aastaid viinaga sinasõber ja lõpuks siis astub ema selle sammu,mida ta oleks juba aastaid tagasi pidanud tegema.Eks igal asjal ole mitu külge.Ootame/loodame.Ehk saab juba mõne aja pärast oma emale külla minna,ilma,et kellelgi oleks pärast jälle võimalust emale seetõttu kaela hüpata kui pähe tuleb.Ohjh,inimeste teed ja olemised on ikka imelikud.Vähemalt on mul väga väga ülitore isa ja olen selle üle äärmiselt õnnelik.Kuigi sain ju oma kasuisaga ka ideaalselt läbi ja tal oli minu suhtes alati mingi austus ja kuulas ja arvestas minu olemise ja arvamusega.Kahju,et viin on inimesest idioodi teinud sõna otseses mõttes.On helgemaid päevi ja kuid,siis aga taas.Mina olen lihtsalt loobunud temaga täielikult suhtlemast,sest ma ei kaota ega võida sellega midagi.Mul endal nii hea isa,eks seetõttu ka.
Vat sellised mõtted siis.Kodus istudes muutub inimene vahel nukraks ja hakkab igasuguste imelike asjade peale mõtlema.
Homme õhtul jätan Sandra issiga koju ja lähen klassikokkutulekule.Väike vaheldus jälle halli ilma.Tegelt ka,ära tüütab juba see on-ei ole ilm.Tahan päikest!

Kommentaare ei ole: