neljapäev, 14. veebruar 2008

Tulemas OP

Oih,närveerisin ja ootasin siis täna hambapolikliinikus kirurgi ukse taga.Läksin oma tarkusehammast ette näitama,et seda eemaldada.Pisike auguke sees,ise peaaegu täielikult alles igeme sees.Njah ja mis kõige hullem,ta on täiesti külili,st 90kraadi teises asendis kui teised hambad,st risti.Hamba pealmine pind on vastu eelmise hamba külge.Nagu ma arvasin,on teda üsna võimatu tavaviisil kätte saada.Arst ütleski,et jaa,tema seda ette ei võta,et sellega peab minema näo-ja lõualuu kirurgi juurde.Saetakse hamba ülemine osa või nurk maha ja siis kuidagi ehk saadakse juured ka kätte,vajadusel eemaldatakse pisut luudki.Prrr,õudne.Peale oppi võin minna paiste ja suu on valus ja ei pruugi kinni minna,rääkimata valutamisest.Oih,no milleks on inimesele neid tarkusehambaid vaja,kui nendega vaid õnnetu olemine ja vaev kaasas käib.Igatahes sain saatekirja Kaarli hambapolikliinikusse,kus pidi olema üks asjalik kärme dr.Marandi,kes pidigi olema aste kõrgem arst ehk näo-ja lõualuu kirurg.Tänane arst käis mu röntgenpilti talle näitamas ja temaga konsulteerimas ja ta lubas selle ära teha.Esimene vaba aeg operatsiooniks oli 25.märts.Et siis 1,5kuud närveerimist ja tulemas raske op.Vaene mina.

2 kommentaari:

Gixy ütles ...

Veab ikka mõnel.Mul oli mõned aastad tagasi esimene tarkusehamba eemaldus.Tehti 3süsti ja ikka tundsin.Kui lõpuks kätte saadi,siis pandi õmblused peale ja need tegid põrguvalu.Igatahes jube kogemus.Peale seda sai ka üks ülemine välja tõmmata lastud,see läks kergelt.Nüüd siis kolmas.

Jaana ütles ...

Mina ntx ei teagi, kas mul on tarkusehambad kasvanud või mitte.... pole aimugi.

Tunnen sulle kaasa. Mida kõike me siin ilmas kannatama peame, juba sündides hakkab see kala pihta ...