reede, 22. veebruar 2008

Sammuke edasi

Hommikul laps lasteaeda,siis poest koju natuke süüa ja siis oma korterit remontima.Selline oli mu tänane päevaplaan.Õnnestus see ka täita.
Alguses olin Narvakal natuke nagu peata kana,et kuidas ja mis jne.Hakkasin siis lõpuks tapeeti lõikama.Esimesed paanid läksid seina ja see võttis mul üpris palju aega.Pole ju ammu pannud ja seal korteris on laed ja seinad ja absoluutselt kõik no nii viltu kui olla saab,proovi siis tapeeti sirgelt jooksma panna.Paned lae suhtes sirgelt,hakkab seinal viltu jooksma,paned seinal sirgelt,hakkab lae suhtes viltu jooksma.Uhh.Lõpuks sain asja kätte ja viimased paanid läksid juba kiiremalt.Eks iga asi vajab harjutamist.No tegelikult sain seina vaid 5 paani tapeeti mõõduga 2m40cm.Siis haarasin kätte värvirulli ja pintsli ning asusin redelil turnima.Värvisin üle nö suuremas esikus lae ja tapeedi vahele jääva seinexi pinna.Üritasin korralikult teha ja see oli taas aeganõudev.Vanaema käis mitu korda vaatamas,et oh,sa teed ikka nii korralikult,et pole vaja,see võtab ju nii palju aega.No kui siis juba ikka paremini.
Igatahes olen tulemusega rahul,sest täitsa kena jäi.Ahjaa,värvisin veel esiku keskel asuvat kaart ka.
Teha on seal veel 3 päeva jagu kindlasti.Oma teiste tegemiste kõrvalt ei lähe see remondi tegemine just eriti kiiresti aga ehk saab lõpuks ikka valmis ka.


2 kommentaari:

Jaana ütles ...

sul kedagi appi pole võtta? ära nikastad end niimoodi ...

Gixy ütles ...

Kusjuures ma alustasin seda remonti siis kui rase olin.Siis aga jäi see pooleli,sest tulid muud tegemised(24h emmeks olemine ja elukoha vahetus jne).Nüüd mõtlesin,et peab asja uuesti käsile võtma.Lõppu veel näha ei ole ,ent tulemust juba küll.Ilus ja olen endaga rahul.
Sebimist ja toimetamist mul jagub jh.Kuidagi eriti palju just viimasel ajal.No sellest 24h jääb ikka täiega väheks.
Saladuskatte all võin öelda,et eks ma vahel ikka logelen ka.