kolmapäev, 13. veebruar 2008

Oeh

Täna nii ilus ilm aga mul endiselt jaksu pole.Täitsa lõpp kohe.Teen postituse ja keeran jälle magama,siis õhtu ehk kobedam tunne olla.
Sandral oli täna hommikul ikka nina täitsa tatine.Andsin rohtu ja siis hakkas seda tatti sealt tulema.Muidu enesetunne õnneks üsna ok.Käisime vahepeal hambaarstil.Mul oli vaja prooviplomm välja võtta ja uus õigem plomm asemele panna.Võtsin Sandra ka kaasa,et harjuks.Autos rääkis küll,et tema näitab ka oma kikusid arstile.Kui see aeg aga käes oli tõstis oma käed risti suu ette ja kukkus nutma.Ja ei näidanudki.Kusjuures hakkas juba enne nutma kui keegi midagi teha jõudis.Kuna võtsin ta oma sülle ja tahtsin temaga koos pikali heita,siis sai ta aru,et nüüd hakkab miskit toimuma ja olidki pisarad silmas.Kui mul hambaid parandati,siis istus vahepeal toolil,vahepeal tatsas ringi ja tuli vaatas lähemalt.Lasin talle isegi kaardi valmis kirjutada,ent seekord jäi see täiesti tühjaks.
Käisime korra poes koju saia,leiba,piima ja jogurtit ostmas.Sandra oleks tahtnud liumäele minna,ent kuna kell oli palju,siis seda asja me täna ette ei võtnud.Tulime hoopis koju ja nüüd laps juba magab.
Õhtul oleme täna ka veidi pikemalt kahekesi,sest Margus saadeti Tartusse koolitusele.Lahkus kodust juba enne kella 7.
Eile õhtul leidsin ma endas nii palju jaksu,et võtsin üle pika aja taas kätte vardad ning hakkasin lapse vesti edasi kuduma.Sandra nii vahvalt küsis mu käest,et emme,miks sa mulle vesti kood.Lõpetasin seljatüki.Nüüd oleks vaja küljed kokku õmmelda ja kududa käte- ja kaelaauk.Ehk arenen selleni õhtul.Igatahes täielik käsitöökriis mul praegu.No ei jaksa ja ega ennast sundides pole õige tegemine kh.

Kommentaare ei ole: