neljapäev, 4. september 2008

Busy Bee

Olen 2 päeva olnud koolitusel,mille ma ise endale tekitasin.Mõtlesin juba ammu ja nüüd siis tegin teoks ka ja absoluutselt ei kahetse.Kellel vähegi võimalik,siis soovitan soojalt.Millest jutt? Jutt on arvutikoolitusest firmas A+Koolitus Oü.Koolituse teemaks oli Excel.Nüüd olen tükk maad targem ja ei pea enam niipalju vahtima seda aiaauku ullikese vasika kombel.Oma peaga leiutamine on üks asi aga kui ikka keegi tark selle sulle lahti seletab ja ette ka veel näitab,siis ju puhta BRO.Tunnistuse sain ka.See nii uhke,et pane või raami sisse.
Tänu sellele koolitusele on hakanud mu päevad väga vara ja lõppenud hilja öösel.Praegugi on kell 01:45.Siiski tahtsin mõnede oma asjadega ühele poole lõpuks saada ja ei jäägi muud üle kui seda une arvelt teha.Vähemalt nüüd võin projekti``Mesimummud´´lõppenuks lugeda.Jääb vaid loota,et lastele parajad ja tellijale meeldivad.Minu ´´Mummutoorikuid´´ olen juba eelnevalt demonstreerinud.Nüüd siis näitan,mis neist sai.
Mütsid nr.34 ja 35 oma täies hiilguses:

Juba eile oli mul valmis ka müts Mari-Lyle,mis kannab järjekorranumbrit 38.Sandra oli lahkelt nõus poseerima ja proovima ning tegin klõpsud ära juba siis kui mütsil veel niit katkestamata(no nii igaks juhuks).
Seda mütsi saab kanda mitut moodi.Sandra demonstreerib:




Ja siin mõlemad viimati valminud mütsid,mille kandjaks saavad õde-vend.
Loodan,et ka neile sobib.
Täna oleme Sandraga kahekesi olnud,sest meie pere meespool ostis maale põrandalaudu ja transportis need sinna ning jäi ühtlasi ka ööseks maale.Oli teine saunagi endale teinud.Tahan kaaaaa.
Homme on ees teguderohke päev.Vaja ju kõik toimingud ära teha,mis koolitusel viibimise tõttu tegemata on jäänud.Ja ka siis jääb mul alles veel kuhi asju,mida tuleks teha.Kust ma saaksin aega osta?
Ahjaa,täna õhtul pesime Sandra kikusid ja tegin avastuse,et lapsel on igemest läbi murdnud üks uus hammas.Ta kannab numbrit 19.Vaatasime peeglist ja katsusime.Viimasel ajal on Sandra veidi viril ja jonnine olnud.Marx arvas,et selle pärast vast ongi siis.Eks see pakitseb ja ega ta mõnus kindlasti ole.
Ok aga nüüd lähen tõesti magama.Kell on saanud 2:00.Vaja juba kell 6.30 tõusta,et jõuaksin veel hommikul üht-teist ära teha enne kodust lahkumist.

4 kommentaari:

Gixy ütles ...

:D
Lahedad jah,mulle endale ka väga meeldivad.Ka uutele omanikele meeldisid väga-väga.Pilt peas tuleb.

Anonüümne ütles ...

Appi kui lahedad ja armsad! Sa pead patendi võtma ::)

Gixy ütles ...

See patendivärk oleks huvitav aga tegelikult pole mina selle mütsi väljamõtleja.Tellija leidis pildi internetist ja küsis,kas ma järele oskan teha.Tegingi siis omast peast ja täitsa kobe kukkus välja.Nüüd õde-vend justkui väiksed mesimummud.Loodan neist kunagi pilti ka saada.

Jaana ütles ...

mummud on lahedad, oleks tadnud eoleks ka selliseid tellinud...
issand, sandral polegi veel kõik hambad suus?

olen ka läbinud exeli ja wordi koolituse, aga ausalt kui tykk aega ei kasuta, siis läheb meelest ära...