esmaspäev, 8. september 2008

Hobu leidis koha

Päeval valisime Sandraga koos lõngapoe letilt välja sobiliku tegelase tema mütsi kaunistama.Seal oli igasugu vahvaid puust nööbikesi-kalad,siilid,hobused,lilled,südamed,piraadid jne.Sandra valis endale hobuse ja tegelikult see väga sobib.Hobuse lakk ja saba on mustast lõngast ja sobib kokku mütsi mustade triipudega.Ma veel mõtlesin,et ei viitsi täna hobust mütsile kinnitada.Aga Sandra palus,et ma seda ikka teeksin.Ütles,et kas juba on mütsi küljes ja et ta toob mulle siis niidi.Mul ei jäänudki muud üle kui see tegevus täna ära teha.Pärast käis laps tükk aega müts peas toas ringi.Meie hobumüts:
Kuna mul oli fotokas käes,siis tegin oma kallikestest ka pilti kui nad parasjagu arvutist loomapilte vaatasid.Sandra ikka nõuab neid aeg-ajalt.

2 kommentaari:

Gixy ütles ...

Nüüd vaatan,et see hobune on justkui täpp i peal.Väga lahe ja Sandra valik 5+

Jaana ütles ...

Väga kiftilt sobib :)

meie täname, oleme väga mytsidega rahul tänase koerailmaga küll pähe panna ei saa, aga loodame, et ilmad lähevad ilusamaks.