esmaspäev, 8. september 2008

Hobumüts ehk müts nr.39

Eile valmis müts oma lapsele.Täna ostsime juurde sellele ühe pisikese hobuse,mille ma pean niidi abil mütsile kinnitama.Et siis hobumüts.
Tehtud nagu eelmisedki Katia Surf lõngast ja heegeldatud 1-kordsete sammastega.Täna juba linnas ka käidud sellega.



Enne tänast poeskäiku(no ikka lõngapoes) laotasin oma puuvillase lõnga varud põrandale,et saaks parema ülevaate sellest,mis mul olemas on.
No ikka on nii,et seda,mida vaja,peab ostma minema,kuigi lõnga nagu oleks.
Sandra sai poes vahva puuhobuse otsas kiikuda ja lõngasid imelteda.Ta vahel juba nõuab kodus,et emme,lähme lõngapoodi.
Käisime ka vanaisa juures tööl.Sandrale seal meeldib,jookseb ringi.Ega need tuletõrjeautod teda nii väga huvitagi.Eks see huvi tuleb ehk hiljem.Mäletan,et mina olin küll lapsepõlves väga uhke,et minu isa on tuletõrjuja ja sõidab tuletõrjeautoga ringi.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Väga mõnus lõngahunnik!
Sortisin ka hiljuti oma lõngu, kolm kotitäit umbes kokku, kuid seda mida hetkel vaja, ikka pole :D
Müts on vahva, eriti hobuse-nööbiga! Sandra on väga nunnu :)
/pean ka oma töid veidi pildistama, enne kui jõulud tulevad :P/