reede, 12. september 2008

Reedene jalutuskäik

Täna hommikul magasime pisut kauem.Mul hea laps.Kui ise juba ärkvel,siis ei tule mind sakutama,et emme,ärka üles.Vaikselt istub ja vaatab.Kui mul silmad juba lahti olid,alles siis ütles mulle naeratavalt,et emme,õues on valge,tõuse üles.Ja siis kästi kodupüksid ja kodupluus ka veel selga panna.Tegin nagu kästud.
Meie alles vaikselt ärkasime.Äkki aga kuulsime võtmete kõlinat ja mu ämm astus meile sisse.Tema oli juba mingi õueringi ära teinud ja tuli korraks meile.Tal võtmed olemas ja on meile alati teretulnud.
Meie saime Sandraga välja täna alles päevasel ajal.Issigi jõudis juba maal asjad kokku korjata ja töö juures osasid tagasi viimas käia ning kojugi.Saime temaga ka pisut muljetada.Siis läksime läbi Kadrioru trammi peale.Kadriorus oli nii mõnus.Pardikesed paterdasid üle tee meie juurde.Ju nad mõtlesid,et meil on miskit head neile anda.Meil aga polnud.Muide,ma ei teadnudki,et pardid söövad tammetõrusid.Aga mitu parti tegid seda.Tuul tõi vahepeal meile kaela sellise tammetõrulaadungi.Partidel oli siis hea ,said värskeid tammekaid.Korjasime mõned ilusad punasekirjud vahtralehed kaasa ja liikusime trammipeatusesse. Sõitsime kesklinna poole.Postkontoris panin teele 5 armsat lasteraamatut Tartu poole.Muide,kes on neid ostnud,on vaid kiitnud.Seejärel lipsasime läbi kobarkinost Coca-Cola Plaza ning ostsime järgmise nädala Beebikino üritusele taaskord piletid.Sandra mul juba tükk aega räägib,et lähme kinno.Järgmisel neljapäeval siis lähme.
Siis läksime mu vanaema juurde ja veetsime paar tundi seal.Sandra sai sealsete mänguasjadega toimetada.Täitsa ära väsitas kohe.Tagasiteel kohtusime linnas Margusega.Käisime koos poes ja seejärel istusime bussi peale,mis meid koju tõi.Õhtusöök sai söödud ja Margus läks nüüd massaaži.Tal hea käia,enda ema teeb.Aga kui kellelgi on huvi,siis võib minu käest julgelt infot küsida selle mudimise kohta.Meie jäime Sandraga koju ja vaene laps oli nii väsinud,et jäi lastesaadet vaadates diivanile tudule.Nohiseb siin kõrval.
Homme on meil plaanis maale minna.Vaja seal igasugu asju teha ning üle vaadata ka meie uus ilus põrand.Margus oli 2 päeva maal ja ehitas.Teiste käsitööd tuleb ju ka hinnata.

Kommentaare ei ole: