pühapäev, 14. september 2008

Uus põrand

Eile olin terve päeva maal toimetamas.Nägin siis ära meie uue ilusa puitpõranda.Nimelt oli meil selles ruumis,mis enne oli terrass ja mis sai toaks kinni ehitatud,kivipõrand.Vanaisa valas oma eluajal tsemendist mingid põrandaplaadid sinna.Need aga lasid tohutult külma sisse ja sooja välja.Kuna seal ka kütteelementi pole,siis oli vahel hommikuks see tuba ikka selline eriti karge.Nüüd uus põrand ja ehk palju soojem.Ilusam ja valgem on igatahes küll.Põrand tahab veel laki vms ületegemist aga see vist jääb järgmisesse aastasse.

Eile tegin maal mitmesegaseid asju.Kõigepealt haarasin tolmuimeja ja muutsin maja natuke käimiskõlbulikumaks.Kõik kohad olid saepuru ja puusodi täis.Kuna tuba oli jahe,tegin ka pliidi alla tule ja hea,et tegin,sest peagi teatas Sandra,et tema õues olla ei taha ning mängis hoopiski toas.Kui mu õde Merilin maale tuli,siis ta muidugi tuli õue.Selleks ajaks oli ilm ka sutsu parem ja päike paistis.Mina niitsin aias ja värava taga ja metsas muru ära ning riisusin rohu ja lehesodi kokku.Korjasin õunu.Õnneks meil neid sellel aastal eriti pole.
Ja oligi päev õhtus.Tulime linna ja siis kutsusime sõbra külla.Mängisime poole ööni kaarte.Sandra oli ka kõva tegija.Kuidagi ei tahtnud magama minna.Tegi seda alles peale keskööd.Täna olen terve päeva kodus koristanud ja asju kenasti paigutanud.Margus käis Sandraga suure tiiru Kadriorus jalutamas ja partidega kõnet pidamas.See tähendab,et Sandra oli nendega hoolega rääkinud ja nad olid vastanud ka.Kadriorust nad helistasid mulle.Sandra oli käskinud helistada ja küsida,et kas emmel kodus süüa on,et tema tahab süüa.Jätsin siis vahepeal oma koristamise pooleli ja tegin söögi valmis.Pärast sööki tegutsesin edasi.Paigutasin taaskord Sandra toas asju ümber,et lapsel oleks huvitavam. Nüüd õhtul sai natukene käsitööd ka tehtud aga pildid tulevad hiljem.
Kui lubatakse,siis eksponeerin veel mõningaid ilusaid pilte,mis mu õde maal tegi.

Kommentaare ei ole: