esmaspäev, 29. september 2008

Tegime kunsti

Eile õhtul istusime Sandraga koos köögilaua taha ja hakkasime kunsti tegema.Nimelt oli vaja lasteaia tarvis midagi sügisnäitusele viia.Mõtlesin,et teeks tavapärasest veidi erinevat.Käisin meie kaubanduses otsimas kõverat kurki vms aga see ju ikka nii,et kui kõverat vaja,siis kõik sirged ja vastupidi.Suvekõrvitsad olid otsast veidi kõverad ja ühe kõrvitsa ots meenutaski mulle linnu nokka.Võtsin selle.Juurde sai otsitud ja ostetud veidi rohelisem ja kohevam hiinakapsas(enamus ikka sellised valkjad nagu kiuste,selle õige sain 2.poest).Mererannast korjasime linnusulgi ja kive ja mererohtu.Nendest materjalidest valmisid meil sellised vahvad tegelased:
1. Kaela sirutav pardike:
Pealtvaates:
Materjali jäi pisut üle ja tegime ühe tegelase veel,kelle ma dinosauruse pojaks ristisin:

Täna hommikul viisime Sandra nõudimisel mõlemad kunstiteosed lasteaeda kuigi algselt plaanisin vaid pardikest viia.
Saime juba esimesed kiitvad sõnad.
Eile hakkasin tegema järgmist tellimustööd,mis siis,et eelmine veel pooleli.Ühel korralikul käsitöölasel ju ikka mitu asja pooleli.Täna hommikuks olid ühe kaksiku papud juba peaaegu valmis ja teine paar alustatud.
Tehtud lõngast Phildar Preface,mis sisaldab 70% villa ja 30% polüesterit.Siis hoiab jalad ikka soojas ka.
Laadal sain siis need mütsitoorikud valmis:
Loodan,et saan oma tegemisi täna õhtul jätkata.Kindel muidugi ei ole.Me nimelt läheme täna Margusega Oru hotelli raadiouuringule ja kes teab,kas peale seda mul viitsimist ja aega jagub.Tegelikult on mul täna filmiõhtu,siis võtan ju ikka miskit kätte ja tegutsen.Tore,et " Meeleheitel koduperenaised " taas ekraanil.

4 kommentaari:

Jaana ütles ...

No küll sul on alles ideid, kadedaks teed. Aita mul välja mõelda sügiskarnevaliks kostüüm, esialgu 1 , ma ei tea kas junsule ka vaja on...

Gixy ütles ...

Mul tuli kohe 2 ideed,aga annab mõelda.Peaksime rääkima.Olen homme hommikupoole kodust ära aga u kl 13st olemas paar tundi.

Anonüümne ütles ...

Ägedad "sügisloomad" :)
Jaksu ja aega ikka käsitööks!

"Koduperenaiste" üle on minulgi hea meel ;)

Anonüümne ütles ...

Tahaksi saada ! Mesilane müts aga
tundlad koos

http://www.osta.ee/vahva-mesilase-muts-24844971.html