teisipäev, 9. september 2008

Läki laadale!

Sattusin ühel päeval mingit moodi(ei mäletagi,kustkaudu)infole,et 20.septembril toimub Palamusel järjekordne suur Paunvere väljanäitus ja laat.Mõte hakkas liikuma.Uurisin siit ja sealt.Lõpptulemus on see,et registreerisin end sellele laadale müüjaks.Täitsa huvitav tundub.Mingit erilist tulu ma sealt ei looda.Lihtsalt mõnus olemine ja väike vaheldus tavaellu.Kunagi sai käidud Türi lillelaadal nõusid müümas.Mäletan,et see mulle meeldis,kuigi osteti vähe.Aga see sõit ja seal olemine jm kõik kokku oli meeldejääv.Natuke on laada toimumispäevani veel aega aga mul mõtteid on.Juba nimekirigi valmis,mida kaasa vaja võtta,kaasaarvatud reklaammaterjalid.Tekitan neid veel juurde.Kirjastus oli minu minekuga vägagi päri,ütlesid,et see oleks hea kogemus ja nemad huvitatud,et ma läheks.Lubasid isegi kohatasu kinni maksta.

1 kommentaar:

Gixy ütles ...

Eks ma võtan oma järelejäänud käsitöö eksemplarid kaasa.Oleks varem teadnud,oleks võind miskit rohkemat teha,nüüd vast ei jõua nagu enam.Eks vaatan kodus ringi,viskan kasvõi Sandra väikseks jäänud riideid autosse vms.