esmaspäev, 22. september 2008

Sekeldused

Unustasin enne kirjutamast,et tagasitee laadalt Tallinnasse tundus millegipärast lühem.Teel olles läks pimedaks.Mulle tegelikult ei meeldi maantee peal sõita kui pime on.Just sellepärast,et siis silkab tee peale igasugu metsloomi.Ka seekord.Üle tee jalutas üks kährikkoer.Elus esimest korda nägin-ilus oli.Õnneks see oli ainuke loom.
Kella 21 paiku(oli vist) jõudsime Piibe maanteelt alla Tallinn-Narva maanteele.Keerasime sisse Jõelähtmel asuvasse tanklasse.Rääkisin telefonis oma lapsega ja kuulsin,et midagi kõvasti sisiseb.Kui kõne lõpetatud,avastasin,et oh issand,kumm täiega sisiseb,st katki kuskilt ikka korralikult.Pumpasime ta täis aga kohe silmnähtavalt vajus ta minutiga taas pooltühjaks.Tallinnani oli jäänud 23km.Mõtlesime,et sellise rehviga me linna küll ei jõua.Ei jäänud muud üle kui laadisin pagasiruumi tühjaks,tirisin katte alt välja rattavõtme,tungraua ja tagavararatta ning hakkasin isiklikult autoratast vahetama.Elus esimest korda ja eks ma pabistasin ka,et kas ma ikka oskan ja jaksan jne.Hakkama sain :D .Selle üle on mul ääretult hea meel.Taas kogemus juures.Hea,et saime seda tänavalaterna valguse all teha,mis siis oleks saand,kui tee ääres pimedas oleks pidanud toimetama.Mõtlesin,et proovin ise vahetada kui tõesti hakkama ei saa,siis palun kedagi meesterahvast tankla juurest appi,sest seal ikka liigutakse.
Pärast käisin veel Margusel Vaidas järel ja alles siis sain koju.Tegin inventuuri ja lugesin üle raha ja raamatud ning tegin enda jaoks kokkuvõtte.Magama sain kell 2,ärkasin juba enne 8.Siis läksin lapsele järele.Ta oli nii tubli ja mul ülihea meel.Oli meeleldi nõus minu vanaema juurde minema ja sinna ööseks jääma(enne pole seal nii pikalt olnud).Korjasime asjad kokku ning kimasime suvilasse.Mul oli seal ülipikk ühsitu koosolek.Lausa kella 11:30-15:30.Ja varsti tuleb uuele koosolekule minna.Niikui Riigikogu juba.
Täna tegin vajalikud käigud juba ära,nüüd loodan kodu veidi korda teha,sest kõikjal vedelevad kotid ja riided jm.Nagu läbikäiguhoov.Tuled,viskad riided seljast ja kotid käest,uued selga ja kätte ning jälle minek.Homme olen taas lennus.

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

Vöähemalt polnud sul igav tagasisõita :P

Kena, et kõik läks hästi ja ilmaga vist vedas ka, eks?

Gixy ütles ...

Koera moodi ta ju tegelikult on küll.
Olen isegi enda üle uhke.Mu elukaaslane ootas mind tol hetkel Vaidas sünnipäeval ja meeste seas tekkis paanika,sest keegi vist ei arvanud,et ma sellega hakkama saan.Aga näe sain.