neljapäev, 24. juuli 2008

Alistatud

Ma suutsin selle mütsi siiski alistada.Pärast mitmekordset harutamist hakkas asi ilmet võtma.Lõpptulemusega olen nii mina kui ka mütsi omanik(ta seda esialgu aint pildilt näinud)väga rahul-südamega tehtud ja äärmiselt vahvad värvid.Vat see on kui vahepeal jääb tegemistesse auk sisse....ei saa kuidagi järje peale.Nüüd mul siis 30 mütsi tehtud ja tundub,et tuleb veel.


Nüüd jälle veidike sisalikuteemast.Meil neid siin ikka jagub.Olen näinud neid aia taga kraavi serval ja oma sauna taga.Eile istusime Sandraga ja vaatasime,kuidas sisalik saunataguses puuriidas ronis ja vaatas meid.Vahva. Eile aga avastasin kasvuhoone tagant eriti pisikese isendi.Ma polegi niiiiii pisikest sisalikku näinud.No keha oli tal kuskil 3cm pikk ja saba siis veel otsa.Minisisalik täielik.Natuke rumal ja hulljulge ka.Vaatasime teineteisega tõtt üsna kaua ja väga lähedalt.Kui näpu tema juurde panin,siis muidugi ta igaks juhuks eemaldus.

Eile käisin linnas.Oli mõnus vaheldus.Varsti peame taas selle tee ette võtma,seekord kõik koos.Mu isal on sünnipäev tulemas.Peab ju õnne soovima minema.Tea,kas peaks õnnitluskaardi ka joonistama???

Kommentaare ei ole: