neljapäev, 3. juuli 2008

Sellel ilmal peab ka kogu aeg mingi aga juures olema.Täna varahommikul kella 6 paiku olin õues ja mulle tundus,et tulemas on ometi üks ilus soe ja mõnus suveilm.Võta näpust.Saatsin mehe ära linna ja keerasin uuesti pikali.Ärkasin peale 9 ja nüüd on kohal jahe õhk ja tuul.Pilved on ka olemas.Ja mina mõtlesin,et päevitan täna natukene.
Teisipäeva hommikul lõin autole hääled sisse ja hakkasin kell 8 linna poole sõitma.Uskumatu aga olin juba kl 8:20 vajalikus kohas.Sain töö tehtud ja siis läksin turule maasikale.Eesti maasikaid on turg täis,küll Värskast,küll Põlvast jne.Mina ostsin natuke kallimaid,sest seal polnud meeletut järjekorda.Hind oli 5kr kallim aga see-eest maasikad suured ja puhtad.Mujal olid siis 35kr/kg ja marjad üsna pisikesed.Minu ostetud maasikad(sordiks Kent)olid igati oma hinda väärt.Ostsin kohe terve kastitäie st 5kg ja absoluutselt suurepärane ost.Saime mitu päeva süüa,sügavkülma panin ning mehele jätsin linnakoju ka veidi maiustamiseks.Ahjaa,tordi tegin ka. Maasika-küpsise-kohupiima tort,mis maitses väga hea:
Eile õhtul tuli Margus peale tööd meile maale ja siis saime terve perega koos torti süüa.Saunas mõnulesime ka.
Päevad on üsna toimekad olnud.Teisipäev möödus enamjaolt linnas nagu ma juba kirjutasin.Tagasi maale jõudsin enne kella 16.Eile lõhkusin puid,pesin pesu,korrastasin kuuri,tegin süüa.Täna tunnen,et ei viitsigi nagu midagi teha,teen omale sellise niisama olemise päeva.Tegelikult palus meie aiandusühistu esimees,et ma koostaksin ühistule kodukorra.Eile saigi seda siis tehtud.Nüüd tuleks ta arvutisse sisse toksida ja lugemiseks talle ära saata .Et kas midagi sellist sobiks ja mida oleks vaja juurde panna jne. Heegeldama peaks ka hakkama,sest tellimused ootavad ja järgmiseks teisipäevaks peaks kaks uut mütsi valmis olema.
Nüüd aga mõned meeleolupildid meie eilsest päevast.
Pallisadu:

Suvitaja:
Nüüd aga jalutama,laps nõuab.

Kommentaare ei ole: