esmaspäev, 7. juuli 2008

Vahel on vihm ka vajalik aga nüüd võiks juba lõppeda

Täna varahommikul kui saatsin mehe tööle(enne kella 7),oli taevas sinine ja päike piilus.Mulle tundus,et tulemas ilus ilm.No unista edasi.Kui paari tunni pärast silmad avasin,siis oli selles sinises taevas juba midagi kahtlast.Õigus mul oligi-peagi kattis taeva hall pilvemass.Õnneks pidas ikka pool päeva vastu enne selle kallamisega.Sain metsaalust veel veidi korrastada ja kraavi puhtamaks rehitseda.Ühe pisikese lillepeenragi tekitasin metsa alla vana telliskivi hunniku kõrvale.Igal maamajal peab ju olema ka üks kolahunnik,kus hoitakse ´´vajalikku´´.Nii ka meil.Tegin siis kolalao ümbruse siledamaks ja põletasin ära mahakukkunud oksad ja lehesodi.Tõin ämbritäie mulda ja istutasin pisikesed priimulad tekitatud peenrasse.Muidu kasvavad nad mul muru sees ja niidan muudkui maha(paljunevad ise meil sedasi).Jõudsin ka pesu pesta ja natuke niisama olla.Siis hakkaski vaikselt jälle seda vett taevast alla tulema ja tuleb siiani.Võtsin end kätte ja lõpetasin ja viimistlesin oma järjekordse mütsi,mis nüüd homme läheb koos minuga omaniku poole teele.Mõned pildid siis ka.
Polegi suutnud sellele roosale mütsile veel nime välja mõelda.Tavaliselt on see kuidagi kohe tulnud,seega kannab see lihtsalt numbrit 29.
EDIT: Nagu siin välja pakuti,siis sai mütsi nimeks ``Maasikavaht``.Müts on üle antud ja meeldis väga.



´Muhu 2´-telliti täpselt samasugune,sest see pidi nii armas olema,ainult veidi suurem ja sügavam.Järjekorranumbriks 28.


Järgmine müts,mis mõeldud seekord hoopis tuttavale meesterahvale,on ka juba pooleli.Kuid tegelikult keerlevad mu mõtted pisut kootud vesti ümber.Materjal ja töövahendidki kenasti kaasa võetud.Eks vaatan,kas tekitan endale natuke vaheldust ja proovin kududa ka.Tea,kas ma enam oskangi,heegeldanud juba nõnna kaua.
Homme varahommikul võtame suuna linna ja oleme päeva seal.Esialgne plaan on õhtul Sandraga kahekesi maale tagasi tulla.Vanaema jääb linna mu õe kasside söötjaks,sest õde on reisil.

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

See roosa müts on ilus. mulle tuli kohe meelde laul, millest on tehtud väikesed tüdrukud... igal juhul ma paneks nimeks maasikavaht :P

Anonüümne ütles ...

Maasikavahune müts, jah!Tublid olete ja meil Aegna saarel sajab hetkel ka lausa solinal, kurb.