pühapäev, 13. juuli 2008

Mõnus laupäev perega

Nagu ma juba enne kirjutasin,tegelesin hommikupoolikul sauna ja maja puhastamisega.Tõmbasin ruumid tolmuimejaga üle ja siis sujuvalt hakkasin sauna puhastama.Margus tuli ka tagasi(käis korra linnas täna) ja arvas,et peaks sauna kerisekivid puhtaks nühkima(ta on seda iga suvi korra teinud).Ta saagis veidi puid ning siis asuski kivide kallale.Mina hakkasin käpuli maas sauna põrandaid ja seinu harjaga puhtamaks nühkima.Tegelikult käis mul juba ammu silma pihta sauna üks pink,kus peal Sandra oli jalanõudega tallanud ja selle niiviisi mustaks teinud.Ta aitas mul seda seebiga puhtamaks teha.Sellest hommikusest koristamisest kasvas välja sauna suurpuhastus.Üle sai käidud kõik põrandad ja uksepiidad ja pingid ja isegi lava.Selle tõstsin õue(mul selline kahe-osaline teisaldatava lava,mille saab vajadusel voodiks kokku tõsta).Kausid ja väiksemad vidinad pesin ka puhtaks.Sandra ja ma ise ka muidugi saime terve päeva veega lödistada.Õhk oli soe ja seda kõike mõnus teha.Õhtuks saime ühele poole ja asjad sauna tagasi.Kütsime ahju kuumaks ja käisime koos siiliga saunas.Ja-jaa.Meie saunamajja asus tänasest elama siilike.Tuli ta meie juurde koos Margusega ja sai endale uue pisikese riiuligi leiliruumi.Loomakese mõte-tema peal olevasse pisikesesse lohukesesse tuleb tilgutada aroomiõli.Oi kui hää see oli.Saunas oli muidugi tohutu niiskus sees,sest päikest,mis oleks kõike paremini kuivatanud,meil ju täna eriti polnud.
Rohimiseni ma siis täna ei jõudnudki.Ehk homme.See-eest korjasime õhtul Sannuga marju(tikreid ja punaseid sõstraid) ja ma tegin kooki.Tegin pilti ka aga ei hakka seda praegu fotokast välja tirima.Peale sauna sõime kooki ja rüüpasime piima peale.Mm,kui hea.Kook on väga maitsev,saab liiga ruttu otsa.Tuleb vist korrata.
Eile õhtust meenus veel seik,et rääkisime Kristoga nahkhiirtest.Ta väitis,et pole neid kunagi näinud.Ma jälle,et muidu nad ikka lendavad mu maja kohal aga sellel aastal pole ma neid veel näinud.Möödus maksimaalselt 5minutit ja märkasingi pisikest nahkhiirt oma aia kohal tiirutamas.Nagu tellitud kohe.Sama asi oli Aegnal.Küsisin maja perenaise käest,et kas nahkhiired ikka lendavad,et pole näinud.Ja mõne minuti pärast pidin nahkhiirega peaaegu piki pead saama.Naljakas.Räägin ja kohe olemas.
Nüüd peaks vist pikali kobima.Kell juba homsesse päeva tiksunud.

Kommentaare ei ole: