esmaspäev, 28. juuli 2008

Linnaring

Täna hommikul ärkasin mina enne kella 9, Sandra tudis pisut kauem.Peale kella 11 panime end mõnusasti riidesse ja võtsime plaani linna minna,st kesklinna. Jalutasime bussi peale:
Bussiga sõitsime Viru Keskuse juurde.Käisime ära Kaubamajas asuvas lõngapoes,kust ostsin endale musta puuvillast lõnga juurde.Ühe vahva valge lõnga ka.
Siis jalutasime läbi Tammsaare pargi Viru tänavale.Sealsest Apollo raamatupoest sai Sandra endale ühe uue raamatu.Seejärel jalutasime mööda Viru tänavat Raekoja platsi poole.Raekoja platsis kõndis mu ees selline tegelane:
Sealt suundusime edasi Pühavaimu kiriku juurde.Kiriku uks oli lahti ja tahtsin Sandralegi näidata seda maja seestpoolt,ent ta ütles mulle konkreetselt,et ei taha.Jalutasime siis kiriku kõrval oleval tänaval.
Sandra aga unustas vahepeal,et munakivitee peal ei ole hea käia,veel vähem joosta ja tuvisid taga ajada ja matsti ta pikali oligi.Hakkasin just temast pilti tegema ja klõpsatuse tulemus:
Mingid välismaalased olid tema läheduses ja tahtsid talle ruttu appi joosta,ent Sandra tõusis ruttu püsti ja tuli nutvana minu poole.Haiget ta õnneks väga ei saanud ja kõik põlved jäid täitsa terveks.Käed said veidi liivapuru all kriimustada.Seletasin talle,et selle pärast ju emme räägibki,et ei ole hea joosta,eriti veel sellise tee peal.Ta sai minust aru ja nutt vaibus peagi.Jalutasime siis edasi.Sandra hoidis kõvasti käest kinni ja ükskõik,mida välja pakkusin,kõige peale tuli vastuseks ei taha.Muidugi rikkus see kukkumine lapse tuju ära.Õnneks avastasime peagi ühe igavesti vahva koha.Nimelt on Harju tänava ääres kena välikohvik/parginurk,kus ka laste peale on mõeldud.Allpool on vahvad lamamistoolid,et saaks end päikse käes hästi tunda ja suvest rõõmu tunda.Rahvas istus st lebas nende peal meelsasti ja enamus tegeles keha kinnitamisega aga oli ka neid,kes niisama lebasid ja ajakirja vaatasid või kaaslasega juttu ajasid.Ma ei hakanud ise lebamist üritamagi,sest käisin ju muudkui lapse valitud rada pidi.Õnneks oli Sandra väha hea laps ja temaga oli tore linnas käia.Kuidagi asjalikuks ja rahulikumaks on mu tütreke viimase kuu jooksul muutunud.Lamamistoolide kõrval maa sees klaaside all olid aga väiksed veebasseinid,kus vesi mulisemas.Ääretult lahe.
Ja sealsamas sättis Sandra end korraks äärekivide peale istuma.


Seejärel liikusime veel rohkem mäest ülesse.Seal oli mõnus muusikaga välikohvik.Oi kuidas ma oleks tahtnud seal mõnusasti rahulikult istuda ja miskit juua ja lihtsalt olla.Aga lapsega koos pole see võimalik.Sandra aga leidis sealt vahvad kiiged,mida ta mitu-mitu korda järjest vaheldumisi rõõmsalt kasutas.
Sealt veidi eemal olid ronimiseks mõeldud asjandus(justkui kunstiteos):

Ja nende kõrval veel vahvad rattad,mille peal sai käia ja need hakkasid siis liikuma.Kahjuks ei saanud siis pilti teha,kuna hoidsin Sandral käimise ajal käest kinni.Igatahes väga lahe koht kuhu tahaks kindlasti tagasi minna.
Huvitav oli ka see,et meil ei läinudki riiuks kui arvasin,et võiks edasi liikuda.Täitsa üllatav kohe.Mõtlesin kuhugi sööma ka minna.Pakkusin Sandrale välja,et lähme pizzat sööma aga see ei sobinud kohe mitte.Soovis riisi.Liikusime edasi ja peagi ütles laps,et lähme koju.Jalutasimegi siis hoopiski tagasi Viru tänavale ja edasi trammipeatusesse.Sõitsime paar peatust ja siis istusime ümber meie bussile,mis meid koju tõi.Nüüd sõime ja Sandra vaatas Teletupsude videot ning uni sai lapsest jagu.Jäi siin minu kribamise ajal niiviisi magama(seda juhtub harva):
Tore päev oli ja mul hea meel,et mu laps nii asjalikuks on muutunud.Lähen teinegi kord temaga kuhugi jalutama ja uudistama.
JAANA: ole hea näita mu isale ka ta lapselapse pilte,nii armsad pildid on.
Ise aga suutsin oma ilusa türkiissinise peapaela kuhugi ära kaotada.Ju ma ta päikseprillidega kuidagi peast ära suutsin tõmmata.Keegi saab õnnelikuks ja leiab ilusa asja...nuuks-nuuks.Tee uus ütlete.Teeks,kui mul seda sama värvi veel oleks.Kuskilt kindlasti saaks osta,eks hoian silmad lahti.Mul ju sama värvi top,siis võiks miski asi seda dubleerida.
Hommikul tekkis mul idee,et oleks viimane aeg oma käsitööle miskised sildikesed juurde panna.Nii on ju popim.Katsetasin ja tegin sellised lihtsad ja ilusad.
Kuidas on?

4 kommentaari:

Jaana ütles ...

sildid on ilusad :)
pildid on näidatud

Gixy ütles ...

Tore.

Gixy ütles ...

Tehtud 31 mütsi aga tuleb veel,sest sain täna veel ühe tellimuse.Käisin eile 2X Lianni lõngapoes ja need värvid,need värvid...Kaupa on juurde tulnud ja ostaks kõik ning teeks mütsideks.Värvivalik inspireerib.

Katrin ütles ...

Tõesti tore, kui saab lapsega nii rahulikult jalutamas käia :)
Sildid on kenad!