reede, 25. juuli 2008

Fantastilised

Täna tuleb pildirohke postitus.Tõmbasin eilsed ja tänased pildid arvutisse.
Kõigepealt me eilsed külalised.Sandra vanaisaga maja teisel korrusel seebimulle tegemas(Sandra meelistegevus sel suvel):
Minu vanaemad jutuhoos:
Nüüd tänasest fantastilise ilmaga päevast.Sandra sai basseinis möllata ja mängida.Vahepeal maandusin minagi sinna.Oi küll oli hää.
Möllamas:
Mõnulemas:

Oleks vaid sellised ilmasid rohkem.Täiega nautisin.Ilm andis jõudu tegutsemiseks käsitöö vallaski.Õmblesin kokku Sandra vesti.Nüüd veel kaela-ja käeaugud teha.Armas mu meelest.

Valmis sai ka eile alustatud heegelmüts nr.31,mis minu käest telliti.Täitsa asjalik see must müts.Mulle endale hakkas meeldima ja mul on tunne,et pean endale ka sellise tegema.Pean minema jälle lõngapoodi,sest ostsin vaid 1 toki musta lõnga.


Paneks sellele mütsile ka nime,ent esimese hooga ei tulegi midagi pähe.Tegelikult tuli selline nimi nagu ´´black widow`´.
Kui aga selle ämbliku pilti vaadata,siis on näha,et tegemist musta ämblikuga,kel miskised punased ornamendid peal.Et siis nagu ei sobi ju.Aitate ehk jälle nimevalikul?
EDIT: Müts on nüüd ristitud ´´mustaks tulbiks´´.Stiilne ja elegantne,eksju.Aitäh sulle ´Sant´.
Aijaa,eelmine müts kannab nime ´´Meretuul´´.
Nüüd jääb vaid loota,et viimati valminud mütsid ikka uute omanikke pähe ka kenasti sobivad.Vastasel juhul tuleb mul nad sutsuke ümber teha.Aga see pole probleem.
Homme hommikul tõstan vajalikud asjad autosse ja sõidame linna ära.Isa peab homme sünnipäeva ja seejärel mul linnas toimetusi.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Näha on, et heegelnõel on vastupunnimisest loobunud ja nüüd valmib järjest kauneid esemeid. Eriti kena ja armas on see Sandra vestike ja must müts (miskipärast tahtsin kirjutada "Must tulp" - hmm... see lisatud õieke meenutab musta papagoitulpi)on ka täiesti stiilne. Ohh, küll mulle meeldib selline sakiline äär !
Ja mulle meeldib väga ka see, et teie pere oskab "puhata ja mängida" !
Sant.

Gixy ütles ...

Oh Sant,su kommentaari lugedes mul kohe kõrvad käisid lapa-lapa.No ausalt.
Mütsile andsid imearmsa stiilse nime,nüüd on ta siis ristitud.Mulle endale meeldib ka väga see sakiline äär ja seetõttu ma seda vähjakäiku ikka aeg-ajalt kasutan.
Mu meelest me ´´puhkame ja mängime´´üsna vähe,seda võiks ikka kordades rohkem olla.Aga tore,et silma on jäänud,jälle plusspunktid kirjas ju.
Aitäh.Vahel on nii vähe vaja,et end hästi tunda.Nagu näha,piisab võõra inimese paarist lausest täiesti.