neljapäev, 31. juuli 2008

Siledam

Mina ajasin taas kargud alla hommikul kella 7 paiku.Panin pesu pesema,tegin esimese vaatluse internetis ja jõin hommikukohvi.Ühesõnaga uimerdasin niisama.Kella 9 paiku ärkas neiu ja siis hakkasin juba miskit tegema ka.Linnakodu oli nii tolmurulle täis,et hakkas juba silma riivama.Kõikjal olid mingid hunnikud-küll moodustatud mänguasjadest,küll riietest jne.Hakkasin koristama ja samaaegselt ka pakkima.Vaja ju kott jälle kokku pakkida kui maaleminek ees.
Vahepeal tuli Jaana oma kaksikutest tüdrukutega meile.Lapsed said veidi tekil lamada ja siis kõhugi täis.Selleks ajaks olin jõudnud tolmurullide kogust korteris oluliselt vähendada(aga neid on veel,sest põrandate imemise jätsin mehele) ning laudade ja kappide pealsed olid kuhjavabad.Ilus kohe vaadata.Mõtlesin,et lähme Sandraga ära ja jätame issile sileda kodu.Kui ta veel põrandad ka puhtaks teeb,siis täitsa ok seisukord taas natukeseks.Õhtul küsisin Marguse käest Messengeris,et no kuidas oli koju siseneda ja seal olla.Vastuseks tuli,et täitsa hea.Endal ka hea meel,et seda tegin.
Kui külalised läinud,tassisime oma kotihunniku autosse ja sõitsime mu vanaema peale võtma.Seejärel poodi ja siis suund Kiisale.Nüüd me siis oleme taas siin.
Kastsime lilli ja niitsin muru,et ka siin oleks selline suht sile olemine ja astumine.Niita oleks veel vaja aga kas ilmataat laseb? Lubati ju jälle vihma,vihma,vihma.Prrr.
Sandra suutis mul kuskil külmetada.Kahtlustan seda eilset grilliõhtut.Kogu aeg küsisin,et kas külm on ja panin dressipluusi selga.Jalad olid tal täiesti mullatolmused ja ma ei tulnud selle pealegi,et peaks need vahepeal puhtaks pesema ja sokid jalga panema.Aga oleks vist pidanud.Juba poolest päevast tundus mulle kuidagi kahtlane see Sandra rääkimine.Nii läbi nina ja õhtuks oli ka aevastamine kohal.No oli seda veel vaja.
Õhtul tekkis idee teha roosast peavõrust sinine peavõru.Tegelikult oli mul see mõte juba eile.Ega ma muidu seda peavõru oleks kaasa võtnud.Veidi nikerdamist ja ongi uut värvi peavõru mul olemas.Nüüd ehk pehmem ja mõnusam kanda ka.Enne oli selline valus ja paha.Proovisin siin nüüd õhtul pilte ka teha,ent need on alla igasugust arvestust.Üritan homme uuele katsele minna.Üks tagasihoidlik näide.

Käisin siin ühel päeval uuesti Liannis ja seal võrdlesin erinevaid türkiissiniseid toone ning ostsin ühe kallima,ent mõnusa Egiptuse puuvillase kerakese.Nüüd pean ju teda realiseerima.Mul vist miski türkiissinise vaimustus peale tulnud ootamatult.Soetasin endale veel ühe mõnusa türkiissinise topi/pluusi.Kandes see lausa paitab keha.Ülimõnus ja õhuke materjal.
Kui linna satun,siis pean jälle Lianni minema lõnga ostma.Täna siis selgus,mis värvides järgmine müts peaks olema ja loomulikult mul seda tumehalli ju pole.
Mu käest küsiti üleeile,kas ma tahaksin 3ks saavale poisile kampsuni kududa.Sellise lihtsa puuvillase parempidises koes eesti lipuga kampsi.Võiks ju teha aga mis see tööraha küll olla võiks? Ei oskakski midagi nagu küsida.Äkki keegi on teadjam.
Ok,lõpetan,sest silmad vajuvad juba kinni.Homme jälle päev.Loodetavasti nohuvaba...

Kommentaare ei ole: