teisipäev, 22. juuli 2008

Neetud? Või olen oma oskused kaotanud?

Täna oli meil pool päeva enam-vähem ilm ja siis tulid me kohale taevasse tumehallid pilved ja kukkus müristama ja sadama,küll vähem,küll kõvasti.Vähemalt sain ma hommikul vaarikaid korjata ja pesu pesta.
Aega jagus ka käsitöö jaoks,ent no tee,mis tahad,ei kuku mul selle mütsi heegeldamine välja.Teen ja siis jälle harutan 3-10 ringi.Margus arvas,et äkki on see müts neetud.Kuskil teen vea ja siis saab jälle liiga suur jne.Aga ma ei anna alla.Harutan ja teen uuesti.Siis on hea pärast sõbrale rääkida,millist vaeva ma tema mütsiga nägin.
Homme mul linnaring.Teised jäävad siia.Saan siin-seal käia ja omapäi tegutseda.See on vahelduseks hea.

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

sõrmed ja aju tahavad puhkust saada, mis muud ;)

Gixy ütles ...

mul tundub,et asi oligi hoopis selles,et vahepeale on tekkinud auk,st pole mütse heegeldanud mõnda aega.