teisipäev, 1. juuli 2008

See ei ole müts!

Mul paluti heegeldada rätikmütsi ja saadeti ka õpetus,mis pärit uuest´´Mütsiraamatust´´.Olin nõus katsetama,kuigi mulle ei meeldi õpetused,kus juhend on ridadena ja sõnadena kirja pandud.Palju lihtsam ja arusaadavam on skeem.Kuidas kellelgi,eks. Juba alguses tundus see õpetus mulle kuidagi kahtlane ja veelgi rohkem veendusin ma selles siis kui pool mütsist oli valmis tehtud.Kes vähegi on mütsi teinud,see teab,et kasvatada tuleb teatud hetkeni ja siis kasvatamata edasi teha,et asi mütsi kuju võtma hakkaks.Seal aga tuli peale pealage 1 kasvatuserida,1 kasvatusteta rida jne kuni lõpuni välja.Seega meenutas see rätik-müts pigem taldrikut või pannkooki,millel sabad taga(paelad siis).Kas siis nende pealte abil tuleb see pannkook endale ümber pea parajaks tõmmata ja sellist kortsus asja kanda???Õpetuses oli imelik ka see,et üldjuhul,kui juba õpetus on,siis kirjutatakse ikka igast sammust,olgu see siis kasvõi lausena,et tee samamoodi kui... Juttu oli 1paelast.......aga teine? Igatahes veendusin taaskord,et sellised jutuna õpetused ei lähe mulle eriti peale.Tundub,et selline ´´kõrgem matemaatika´´ pole minu jaoks.Olen teinud u 30 mütsi aga näe selle peale mu hammas ei hakanud,no ei mahu pähe.Täitsa huvitav oleks teada,mida ma siis valesti tegin või peabki see rätik-müts selline bareti moodi paeltega lätu olema.Uhhhhh,igatahes harutasin kiirelt pool mütsi üles ja andsin teada ka inimesele,kes palus mul proovida selle heegeldamist,et tõstan käed ja annan alla. Vat siis,sekka üks ebaõnnestumine ka.Mu sisetunne ütles kohe alguses,et see pole see ja seetõttu ma nii ettevaatlikult lubasingi vaid katsetada.Kes oskab vähegi kommenteerida ja on äkki seda mütsi teinud,valgustage mind!
See ei ole müts:

2 kommentaari:

Katrin ütles ...

Ma ka ei salli selliseid sõnalisi õpetusi. Tihtipeale on neis ka vigu sees, nii et ei tule tegemisest midagi välja.
Imelik "asi" tundub küll tulevat... ühe paelaga :D

Gixy ütles ...

Ahsoo,et peabki selline olema.Väga imelik igatahes,tundub,et eriti mugav see peas küll pole.Nagu ma juba kirjutasin,siis harutasin pealaeni selle üles,no ei meeldind mulle.