reede, 16. mai 2008

Järjekordne äärepits

Tänaseks olen absoluutselt hääletu.Helistasin mehele ja üritasin midagi rääkida.Ta küsis mitu korda,et mida.Vat nii.
Eile käisin koos isaga Märjamaal.Mu tädil oli juubel ja käisime teda õnnitlemas.Tüdruk pidas kenasti vastu.Alguses oli veidi igav,ent leidis peagi oma vanatädi(imelik öelda 55a kohta vanatädi,mul seostub sellega ikka vähemalt 70aastane inimene)köögist värvilised kausid,sõelad ja kannud,millega mängima asus.Me naersime,et meil toas nagu Tupperware esitlus. Õhtul kella 19-20paiku olime linnas tagasi.Õhtul tekkis mul isu heegeldada.Ja ma ei heegeldanud mitte mütsi nagu tegelikult peaksin tegema.Sain eile veel ühe mütsi tellimuse juurde. :D
Võtsin kätte peenikese heegelnõela ja imeilusa rohelise heegelniidi ja vuristasin ühele rätikule äärepitsi külge. Endale üllatuseks avastasin,et olen ostnud ruudukujulise rätiku.Tegin rätiku lahti ja avastasin,et polegi üks alumine äär vaid on lausa kaks.Seega sain nurgaga äärepitsi peal kätt harjutada.Täitsa mõnus tegelikult see ruudukujuline rätik.Siis kui heegeldasin,seisis Sandra minu ette,vaatas veidi ja küsis siis:´´Emme,kellele me selle kingime?``.Mul laps juba nii tark,et saab aru,et selline asi võib kingituseks minna ja arvatavasti lähebki.Eks näis.Mul mitu mitu sünnipäeva tulemas,kuhu peaks minema.Mu mõlemad vanaemad ja ämm ja eks neid tuleb veelgi.Ok,kaua ma jahvatan,pilte ka.




Mulle väga meeldib selle rätiku ja heegelniidi värv,eks seepärast saigi sellised ostetud.Heegeldasin parasjagu kui telekast tuli saade´´Naabrist parem``.Selline mõnus äratundmisrõõm tekkis kui nägin tüdrukute tehtud rohelist tuba.No täitsa minu heegelniidi värv,selline eriti kirgas ja puhas.Selline tuba aga hakkaks vist pikapeale rusuma mingil määral või siis harjuks ära,kes teab.Igatahes ilus värv ja mu meelest olid tüdrukud auga ära teeninud selle võidu,mille kallal teised vingusid.Selline PURE(ingl.k.)ja kenasti viimistletud.
Loomaaia jutte ja pilte tuleb ka kindlasti veel siia mu blogisse.Lihtsalt pole saanud aega istuda ja tegeleda asjaga.Tänagi sõidan vist vaatamata oma tõbisele olemisele hoopis maale ära.Saab ehk päikse käes nina ja kurku soojendada.Seega vaja asjad kokku panna.Käsitöö tuleb ka kaasa ja kavatsen sellel korral ka rohkem sellega tegeleda kui aiatöödega.Aga noh,kes teab,äkki tuleb jälle vaim peale hoopis aednikutööd teha.Rohi tahab kindlasti niitmist jälle.

3 kommentaari:

Jaana ütles ...

Aitäh mütside eest:) Aga mario mütsi tuleb ilmselt natuke ümber teha.
Muide pole see 55 nii noor midagi, kui arvestada, et mu noorem onu on hetkel 38 ja minu poolt on ta vanaonuks tehtud juba 5 a tagasi. Teise onutütar on vist 8 või 9, nii et vanaonuks sai ta veel varem :P

Jaana ütles ...

teise onu tütretütar...

Gixy ütles ...

Ma arvasin ka,et müts ei sobi,oli kohe selline tunne. Teeme pikemaks.