reede, 9. mai 2008

Kingitus

Juba eile päeval sai valmis üks osa kingitusest minu armsale ämmale.Ise olen tulemusega väga rahul,oli selline teraapiline käsitöö,mida teen kindlasti veel.Teeks kohe,ent mütsid tuleks enne valmis saada.Üldse mulle meeldivad rohkem kiirelt valmivad ja väiksemahulised tööd.Väikse ajaga rohkelt rõõmu ja tulemusi.
Rätik ise on ka väga stiilne ja omapärane.Tegelikult läksin poodi tumepruuni rätikut ostma,ent nagu ikka-kui ma täpselt tean,mida tahan,siis seda ei ole.No ja polnudki absoluutselt mitte ühtegi pruuni rätikut.Ämmal aprikoosivärvi köök ja mul olemas pruunikirju heegelniit ning mõtlesin,et pruun sobiks kenasti.Ja kuna oli kange tahtmine kohe samal õhtul sellega tegelema hakata,siis ei läinud enam mujale otsima ka...ajanappus kh veidi kimbutas,sest pidin lasteaeda minema.Nii saigi ostetud see musta-valge värviline rätik ja olen tegelikult sellega väga rahul.Tahaks endalegi.Kusjuures,isegi Margus vaatas rätikut kui seda pildistas(oli hea meelega nõus pildistama,muidu ikka vahel krimpsutab nina,et miks peab)ja ütles,et väga hea ja ilus pidi olema.Ja see juba tähendab midagi.Vabandan juba ette-pildid on tehtud kohe peale valmimist,seega äärepits veel viimistlemata.


1 kommentaar:

Jaana ütles ...

Väga ilus! Küll sina ikka viitsid :)