reede, 30. mai 2008

Pipitatud

Kõigepealt vabandan,sest ei olnud võimalust eelnevatel päevadel postitust teha.Kohe peale Pipi pidu sõitsime maale ja seal selgus,et internetti ei anta. Täna tulime linna tagasi.
Aga alustaks siis kolmapäevast. Pidu oli vahva,kahju ainult,et nii nii vähe lapsi sellest kostüümidega osa võttis.Meie rühmas oli Sandra ainuke Pipi ja üks teine poiss oli mereröövel(olid ju Pipi juttudeski mereröövlid).Me just selle mereröövli emaga arutasime,et kuidas küll lapsevanemad nii laisad on,et ei viitsi oma lastele rõõmu valmistada ja kasvõi natuke neid Pipi jt moodi teeks. Meie rühma teised lapsed imetlesid Sandrat ja vaatasid ja katsusid teda ja üks tüdruk ütles mulle kurvalt,et aga mul ei ole Pipi riideid,et mu emme ei andnud mulle neid kaasa.Aga Sandra oli uhke.Kartsin,et kisub paruka peast,ent vastupidi.Kordagi ei kiskunud ja tundus,et nautis,et kõik teda imetlesid.Tal ju oli,teistel mitte.Silma jäi ta ühele lapsevanemalegi,kes haaras ruttu fotoka järele,kui Sandra teistega koos lasteaia hoovile läks.Ka külla tulnud Pipile Sandra meeldis.Mitu korda võttis Sandral käest kinni ja viis teiste laste ette oma kõrvale.Sandra oli muidugi väga ehmatanud sellest,et nutma õnneks ei hakanud.
Pipi rääkis oma tegemistest,vahepeal laulis ja tegi lastele nalja.Pani lapsed joonistama:
Peo lõpus söödi maitsvat torti,mis kadus Sandra taldrikult imekiirelt(ju siis oli hea):
Kui pidu läbi sai,proovis Sandra veel pisut joonistamist.Ka nii saab:
Üks portreepilt Pipist:

Siis korjasime end autosse ning sõitsime linnast ära suvilasse.Seal oli mõnus.Ilm oli päikseline ja kuna ma seekord vanaema kaasa ei võtnud,siis oli vahelduseks kolmekesi(mina,Margus,Sandra)olla väga mõnus.Ainuke probleem oli selles,et Sandra ei olnud nõus päeval seal magama minema ja siis oli ta alates poolest päevast selline vingu juula,et anna olla.Sain maal palju kasulikku tehtud.Rohitud sai ikka kümmekond ämbritäit rohtu ja mitu peenart näevad nüüd tunduvalt kenamad välja.Samuti põõsaste alused ja ümbrus.Väike näide: Selle pildi peal peaks siis vaatama põõsaste ees olevat mullariba(enne oli seal umbrohi ja niisama rohi sika-saka).
Eile õhtul hilja võtsin ette oma käsitöö ja valmis sai müts nr.16.Esialgu veel omanikuta.Venitamata on mütsi ümbermõõt 40cm,aga läks pähe ka mu 48cm peaümbermõõduga lapsele,et selline suht universaalne lastemüts.Kui hakkasin mütsi täna hommikul pildistama,siis vaatasin teda ja pähe kargas mõte,et selle mütsi nimi on ``Merevaht``´.Mõtted on vist täiega suves...

Täna hommikul ärkasin vabatahtlikult kell 8 ja lisaks muudele toimetustele istusin veidike terrassil päikese käes,jõin hommikukohvi ja heegeldasin mütsi nr.17.Ühesõnaga nautisin suvehommikut ja üksindust(Sandra ärkas alles kella 10:30paiku).Sain jupikese mütsist tehtud ning üks väike kirjake sai samuti paberile pandud.Mõtlesin,et teen ajakirjale ´´Kodu & Aed`` nö kaastööd.Lihtsalt oli selline mõtete kogumise hommik.
Madekas: ma soovitan sul valitud pisikese roosa mütsikese asemel võtta üks neist roosadest kaksikutest,sest ma kardan,et see,mis me kokku leppisime jääb siiski liiga kitsaks.Suurem on juba uue omaniku juures,pisem siis vaba:

Ma olen täna nii väsinud.Esiteks sellest,et kogu aeg olen ringi siblinud ja tegutsenud,teiseks on Sandra täna taas magamata(no ei jää autos magama kui oleks vaja).Jõudsime linna,viskasin kotid üle koduukse ning istusin taas rooli taha.Käisime perega poes ja ostsime toidukraami,mida homme kaasa võtta.Nimelt on meil piletid Aegna laevale,mis hakkab homsest sõitma.Süsteem,mis on välja mõeldud,on muidugi suht absurdne aga sellest ei hakka momendil kirjutama. Kahjuks peame juba pühapäeva varahommikul Sandraga tagasi tulema,sest oleme oodatud Mari-Ly sünnipäevale. Esmaspäev on mul ka väga plaanirohke.Loodan lapse lasteaeda viia,sest seejärel toimetan auto meeste hoolitsevate käte vahele uut õli saama,ise katsun läbi astuda Eesti Energiast,et enda Kõu aparaadile hing sisse lüüa(siis saan ehk probleemivabalt suvilas netti kasutada).Seejärel pean korra jala üle politseimaja läveukse tõstma ning siis veel lasteaeda koosolekule jõudma ning õhtu lõpetuseks korteriühistu koosolekule ka veel minema.Teisipäev möödub teisi aidates ja rahakoti täiendust teenides.Kolmapäeval ka veel natuke ja siis saab ehk kergemalt hingata.Oeh selle peale.Aga ok,mul vaja veel suvilakott lahti pakkida ning siis Aegnale mineku kott kokku pakkida.

Kommentaare ei ole: