neljapäev, 1. mai 2008

Lühike laupäev

Ärkasin täna kella 8 paiku.Laps käis toa uksel piilumas,kus emme-issi on ja kui nägi,et me voodis magame(tegelt olin juba veidi ärkvel)siis keeras otsa ümber ja läks tagasi oma tuppa.Tubli laps ju,et laseb meil magada ja ei tule segama.
Tegin siis kohvi ja vaatasin veidi internetis ringi.Kohvi sai valmis ja kobisin kööki tagasi ning hakkasin hommikuvõileibu tegema.Lõpuks ärkas ka Margus ning saime kahekesi rahulikult kohvitada.Lõpuks ärkas ka Sandra.Pisut olime kodus ja siis panime riidesse ning sõitsime suvilasse. Mina hakkasin maja puhtamaks tegema,Sandra mängis liivakastis ja aias ning tegi loomulikult ka rumalusi(need tulevad selles vanusel ülimalt hästi välja).Margus pani lapse uut voodit kokku. Selgus,et see on tunduvalt laiem kui võrekas oli ja samasse nurka kohe kuidagi ei mahu. Pisut nuputamist ja siis tõstsime pisut teisi voodeid ringi ning nihutasime kappi.Õnneks seejärel mahtus voodi antud kohta. Koristamist ja asjade sorteerimist ja sättimist jagub seal veel mitmeks päevaks.Nädalavahetusel läheme vist uuesti ja siis jääme juba ka ööseks.Prooviks ära kuidas on.
Enne äratulekut võtsime värskeid rabarbereid,millest ma õhtul koogi tegin ning korjasime kauneid nartsisse,mis rändasid minu ja ämma koju vaasidesse.
Käisime Marguse ema juurest läbi ja ajasime seal pisut juttu.Seejärel poereis ja lõpuks jõudsime tagasi koju.Nüüd on selline tunne,et võiks veel toimetada,ent pean hoopis voodisse minema,sest mul tuleb homme vääääga varakult ärgata.Enne kella 6 juba vaja uksest välja astuda,et õigeks ajaks sadamasse jõuaksin.

1 kommentaar:

Jaana ütles ...

Jah, seda unustasin ma öelda, et see on laiem. Tore, et siiski koha leidsite. Marelle igatahes magab ilusti oma võrekas nüüd :)

Loodan, et olete juba paranemise teel:)