kolmapäev, 7. mai 2008

Mütsinäitus

Tegin lõpuks mütsipildi ära.Tegelikult tegin kõikidest eraldi ka,ent eile pimedas ja liiga lähedalt,ei viitsi uusi teha,sest ka sellelt pildilt on kõik kenasti näha.Need mütsid on kõik selle aasta jooksul valminud.Ja ma teen veel.

Sinine müts sai eile õhtul peale pisikese auto,et oleks vahvam.Läheb kingituseks ühele poisile ja ta õde saab oranži-valge triibulise kübara. Türkiissinine müts on värvidelt hästi kena ja juba üks tuttav avaldas soovi see oma lapsele ära osta kui pähe sobib. Sinist ja punast nokaga mütsi kannab Sandra. Uups,nüüd avastasin,et valetasin veidi.Lilla kübar valmis tegelikult eelmise suve lõpus.Kuna sai pisut suur,siis jäi kappi järgmist st praegust aastat ootama.Sellel aastal sai teda tehtud vaid niipalju,et õmblesin lille külge.
Üks tuttav meesterahvas avaldas ka soovi endale suveks müts saada. Pean siis selle järgmisena käsile võtma.
Täna viisin lapse lasteaeda ja läksin täiesti iseendaga täies rahus ja mõnus poodi.Sõitsin Laagri Maksimarketisse.Mulle meeldib seal vahel harva käia,sest seal on teistsugune kaubavalik kui mujal. Ent sinna minnes peab aega olema.Mul seda täna oli ja käisin kohe täitsa rahulikult kõik riiulivahed läbi ja uurisin kaupa.Mänguasjades läks kõige rohkem aega ja minu ostukärusse rändasid hüppepall ja muruniiduk lapsele.Tahtsin talle mingit mänguautot ka osta,ent valik,mida võtta,mida jätta,kujunes liiga suureks ja panin kõik riiulisse tagasi.Vähemalt tean,et seal on,mida osta ja hind ka sobiv.Mujal olen vaadanud-kas polegi midagi osta või siis käib rahakoti pihta.Siis valisin oma emale,vanaemale ja ämmale emadepäevakingitused välja.
Ämmale panin armsasse moonidega kingikotti vahva raamtu,mille lugemine tõi vähemalt mulle naeru peale ja ajas lausa silmad märjaks(natukene sirvisin).Juurde tegin väikese kommituutu.Tahtsin midagi huvitavat ja tegin kommituutu ise,sest need tavalised kommipakid tundusid kuidagi ebahuvitavad.Ostsin suure-suure paki komme ja lootsin,et on ka head kommid. Pildil on võrdluseks paki kõrvale pandud videokassett,et aru saaks,kui suur see kommipakk on. Kui kommid tsellofaani pakitud ja kingitused valmis tehtud(teistesse pakkidesse läks lisaks kommidele veidi nahahooldustooteid),pistsin lõpuks ühe kommi endale ka suhu saamaks teada,kas ikka kõlbavad ka.Mmm,mis ülihead kommid,viivad lausa keele alla.Teadmiseks veel seda,et olen kommide suhtes üsnagi pirtsakas.Tavalised shokolaadikommid ei tekita minus mingeid tundeid,sobivad taolised kommid nagu hea trühvel ja Kalevi kommid ´´Kannel``,ühesõnaga väga head ja kallid kompvekid.Teisi võin süüa ka,ent võin ka söömata jätta.Eelistan pigem head shokolaadi.Aga vat need kommid lausa sulavad suus ja maitse on imepehme ja mahe ja shokolaadine ja hea.Meenutavad Geisha komme pisut,täidiseks pähklikreem ja helbed.Hinnalt tulid ka odavamad kui enamus kommikarbid.Mul ülihea meel,et sellise leiu tegin.Kas ajasin Teil ka suu vett jooksma???
Täna on olnud mul päev iseendaga,mis on vahel vägagi vajalik.Sain kingid ostetud ja mõnuga üksinda autos sõita ja muusikat kuulata,kingitusi pakkida ja lihtsalt olla.Heh,praegu tuli meelde,et paari nädala pärast on mul ämmal ja vanaemal sünnipäev ka veel,et oleks pidanud neile tegelikult lausa 2 kingitust ostma.Eks siis pean mõni päev veelkord sellega tegelema.
Homme tahaks maale sõita.Nüüd aga sajab vihma,eks näis,mis sellest välja tuleb.Samas saame ju sealgi toas istuda ja olla,eks vaatame.Mul vaja voodite vahele ostetud vaip maha panna,et voodist välja astudes jalgadel mõnusam oleks ja aiatöid oleks tarvis teha.
Tänaseks kõik,saab mu päev iseendaga läbi,peab teistele ka ruumi tegema.

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

Selliesed päevad on tõesti mõnusad :) Uh, peaks kah mingid kingid tegema emadepäevaks, aga mina olen ju see inimene kellel pole kunagi mingeid ideid...

PS!!! Saage ruttu terveks!

Kallid:)

Gixy ütles ...

Pead siis vaikselt ridahaaval tegema hakkama,mis muud.