neljapäev, 8. mai 2008

Nii palju siis sellest plaanist

Eile rääkis kasvataja,et Sandra oli väga ülemeelik olnud.Õhtul oli kodus õudus kuubis,vingus ja vaidles ja kisas kogu aeg.Ütlesin Marguselegi,et laps täna teistsugune,et miskit viltu.Haigutas juba kella 19-20 paiku ja läkski enne 21 juba magama(tavaliselt saame ta ikka peale 21,u kl 22paiku sinna).Magas just niikaua kui ma mõtlesin,et korjan oma asjad kokku ja kobin magama.Tuli siis unise näoga suurde tuppa ja istus mu kõrvale diivanile.Võtsin tal ümbert kinni ja tundsin,et tuline on.Kraadiklaas näitas 37,8.Pärast tunni ajast nuttu ja väänlemist jne suutis ta lõpuks magama jääda.Kobisin siis lõpuks oma tuppa ja peagi oli Sandra jälle platsis.Kobis emme-issi vahele,ent viimasel ajal on ta seal natuke aega ja siis läheb ikka oma voodisse,sest oma voodis ju kõige parem.Üritasin ruttu uinuda,sest varsti taas äratus...Õnneks magasime kõik kenasti hommikuni.Täna on nohu jälle silmas,kusjuures ninast ei tule välja mitte kui midagi.Ju ta siis külmetas kuskil jälle.Ilm ju salakaval,oleks nagu soe aga ei ole ka.
Ja meil olid tänaseks suured plaanis.Mul kõik kotid esikus reas,mis maale kaasa võtta vaja ja osad söögidki ostetud.Mnjah,ei hakanud siiski seda sõitu täna ette võtma,sest ega Sandra maal toas püsi.Linnas nagu selles suhtes lihtsam.
Mu vanaema käis ka täna siin ja oli meile mõned tunnid seltsiks.Nüüd Sandra magab ja mul pesumasin müttab.Kolan netis ja võtan hoogu,et heegeldama hakata.Vaja mütse vorpima hakata,4 uut mütsi tuttavate poolt tellitud. Praegu on mul aga käsil üks projekt,mille peale ma eile pealelõunat tulin. Liigitub kategooriasse:
Nimelt kirjutasin siin,et ämmale teist kingitust ka veel vaja.Tekkis idee ja käisin veel õhtul poes.Ostsin käterätiku,millele nüüd äärepitsi äärde heegeldan.Ammu oli tahtmine selline asi käsile võtta.Miks? Ei tea,lihtsalt aeg-ajalt mõtlesin sellele. Lisaks ostsin õlipritsi,sest ämm mul kange kokkaja ja kasutust leiab see asi kindlasti ja ise ei kipu nii kallist asja naljalt ostma.Konsulteerisin eelnevalt ka Margusega ja ta arvas,et rühmaku ma see sisse(selline vahva ütlemine).Küsisin,kas võin 2 osta,lubati ja anti hiljem rahagi tehtud ostude katteks.Et mul siis nüüd ka see asi köögis.Üks mure jälle vähem.Saaks Sandra ka ruttu terveks,oleks teine mure ka lahendatud ja ühtlasi seoses sellega veel paar tükki. Nüüd aga ideid koguma ja heegeldama!

Kommentaare ei ole: