pühapäev, 4. mai 2008

Nädalavahetus maal

Laupäeval magasime oma une täis. Tavalisest mitte just eriti kauem.Igatahes viisime kl 10 paiku kompsud autosse. Kuna Margusel oli endale idee ja töö juba välja mõeldud,siis olime sunnitud maale kahe autoga minema. Mina võtsin siis enda peale poereisi ja vanaema juurest läbisõidu. Margus aga käis oma vanemate juures ja haaras sealt isa kaasa ning siis haakis töö juures sappa käru,millel tõstuk kastis. Juhuslikult kohtusime just enne Tallinna piiri lõppemist.Kuna mul polnud järelkäru,jõudsin mina enne kohale.Peagi jõudis ka minu punane sabaga suksu kohale. Mina hakkasin asju lahti pakkima ja ära paigutama ning maja koristama. Sandra suundus liivakasti ja toimetas niisama õue peal ringi. Mehed aga tõstsid tõstuki järelkärust välja ning veeretasid selle maja ette.Selline:
Sellega tõstis mu elukaaslane end kõrgele-kõrgele ning asus meie maja ees oleval kasel oksi maha saagima.Nüüd on maja ees valgem,puu ei aja enam nii palju sodi me maja katusele ning pliitki ehk tõmbab paremini.Väga vahva idee ja teostus.
Pärast tegime oma esimese grilli ja sauna sel soojal hooajal.Väga mõnus. Öö veetsime ka maal. Täna tegin perele hommikusöögi ja lõunasöögi.Vahepeal jõudsin Margusele pikad puud kuurist väja tuua ja pärast saetud/lõhutud puud riita laduda ja kastidesse valmis panna,et oleks hea neid tuppa viia.Kuuris sain ruumi juurde.Aiatöödeni mina sel korral ei jõudnudki. Laps väsis ära ja pidime asjad kokku panema ning linna ära tulema,kuigi hing oleks tahtnud veel seal olla.Margus tuli ka meiega koos korra linna,ent läks siis marsaga tagasi.Ta läheb sealt hommikul otse koos selle järelkäru ja tõstukiga tööle.Siin linnas poleks seda kuskil üleöö hoida olnud.Seda enam,et väärtuslik masin veel järelkärus kah.
Aijaa,Margus tegi kõrgelt taevast mõned fotod ka.Need siis minu valdused:




Eilse päeva kild:
Ütlesin Sandrale,et läheme hambaid pesema.Sandra ütles,et ei taha.Mõtles siis natuke ja ütles mulle:´´ Aga siin ju pole vannituba.`` Jutt siis me maamajast.(Saun meil on)
Tänase päeva kild:
Vaatasime Superstaari saadet.Hakkas laulma esimene võistleja,kelleks oli karmi karuhäälega Arno.Laps vaatas ja ütles siis: ´´Onu laulab koledasti.``
Päevad on olnud täis tegemisi.Ausalt,ma pole saanud aega omatehtud mütse pildistada.Käsitöö oli mul maal kaasas ka,ent puutuda ma seda lihtsalt ei jõudnud.Taaskord võin öelda,et palun mulle rohkem aega,päevad jäävad liiiga lühikeseks.

Kommentaare ei ole: