neljapäev, 7. august 2008

Ikka

Uudiseid pole.Oleme ikka maal ja ikka tõbised.Eile olin ma ise terve päeva uimane ja pea valutas.Õhtuks tekkis õnneks inimese tunne ja siis suutsin perele pannkookegi praadida.Margus tuli ka õhtul siia ja koos käisime saunas end soojendamas.Siiski,siiski tunnen ma täna,et ka mina hakkan vist tõbiseks jääma,sest kurk pole see,mis tavaliselt.Tuleb ohtralt täna teed juua vist.Margusel juba on kõiksugu asjad nagu lapselgi.Nüüd siis minu kord??? No ei taha ju!
Aias ka enam tegutseda ei viitsi,sest kõik tundub nii mõttetu.Niidad muru-ülejärgmine päev pole sellest jälgegi,st et muru kasvab nii,et mühiseb(niiske ju).Umbrohtu eemaldada pole suurt mõtet,sest ülejärgmisel päeval on peenrad u samasugused(jälle aitäh niiskusele).
Vat sellised lood.Käsitööst nii palju,et teen aga ega seegi taha edeneda.Mingi tegutsemisseisak mul.Pole ka imestada-olen selleaastases suves täiega pettunud.No mis ilm.Tahaks ainult teki alla sooja pugeda.Või peaks soojale maale põgenema? Kui saaks,kohe läheks.St kui mul poleks Sandra pärast muret,et kus ja kellega,sest lapsega koos päikest nautima minna pole päris see.Tahaks lihtsalt päikese käes vedeleda mõnda aega ja patareisid laadida.

Kommentaare ei ole: