pühapäev, 10. august 2008

Öine raport

Kell on 4 läbi ja mul pole ikka veel und,sest iseendaga olla on nii hea.
Veinipudel seisab kapis puutumatuna.Vahel on näe sellest mõttestki kasu,et mingi hea asi sul lihtsalt olemas on.Olgu see siis mis iganes.
Tegelesin siin heegeldamisega ja tegelikult oli mul juba selline u 15X20cm suurune lauakate tehtud,ent siis avastasin,et saab liiga suur ja harutasin üles...täielikult.Sellest peaks tulema hoopis midagi muud.Ei hakanud ma oma Ferrarit tegema.Vahele lipsas teine idee.Täpsemalt esialgu ei kirjeldaks.
Ahjaa,vaatasin ära kõik Grey Anatoomia osad,mis mul on.Tundub,et jõudsin nendega nüüd täiesti lõppu.
Istuksin veel aga mis nägu ma siis homme olen.Peab ikka pikali viskama.Homseks ka juba kõiksugu tegevusi endale välja mõelnud.

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

sul pole kah midagi targemat öösiti teha :P

Gixy ütles ...

nuneh.Magasime täna kella 11:30ni.Seda pole ammu juhtunud.