teisipäev, 26. august 2008

Mummutoorikud

Täna hommikul käisin lasteraamatute järgi.Nüüd siis taas mul kõik variandid olemas.Ajasin kirjastuse esindajaga pikalt juttu.Teeb temagi seda nö hobikorras.Ta mees olla kommenteerinud,et naisel kallis hobi,tihti tuleb ise peale maksta.Kahjuks on see jah nii,et raamatumüük pole just ülipopulaarne meil ja ratsa rikkaks sellega ei saa.Aga ikkagi on mul nö üks hobi juures ja kavatsen sellega jätkata.Keegi peab ju sellega ka tegelema,eks.
Eile õhtul sai mul teine mesimummu müti toorik ja valmis.Kahekesi koos:
Tegelikult on nad momendil veel pooleli.Tuleb neid pisut täiendada aga kuidas-see jäägu veel saladuseks.Peas näeb müts välja selline:
Sandra tegelikult soovis,et ma teeksin tema uuest puzzlest pilti.Jõudsime kokkuleppele,et paneb mütsi pähe ja siis teen kohe mitmest asjast korraga pilti.See puzzle on tegelikult Sandra jaoks juba natukene titekas aga sain ta osta.ee oksjonilt odavamalt kui poest ja kuna ta tegelikult oli uus ja ma olin seda mitu korda poes näppude vahel keerutanud,siis tegin pakkumise ja endalegi üllatuseks,võitsin oksjoni.Kui isu täis mängitud,siis panen jälle oksjonile.
Eile õhtul alustasin ka järgmise mütsiga.Kaua lubatud ´´Ferrari´´ nüüd siis alustatud.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Õudselt nunnud mütsid :)