reede, 29. august 2008

Mängunurgas

Hommikul oli mul jonnakas laps.Palusin riidesse panna-ütles,et ei saa ja nii ma ajasin teda taga umbes tund aega. Palusin süüa-raius,et tema tahab krõbinaid piimaga toas süüa.Ma ei lubanud ja rääkisin ilusasti,et keegi ei söö niiviisi toas,et piim võib maha minna(toas meil vaip).Jälle kisa,lihtsalt istus ja ajas oma joru.Lõpuks tassis ikka oma kausi tuppa.Selle peale läks telekas kinni ja laps enam Pipit vaadata ei saanud(ma ei lubanud).Jälle jama.Viisin siis mõne aja pärast kausi kööki tagasi.Läks siis lõpuks sinna sööma.Asi lõppes sellega,,et ta keeras selle kausi ikkagi laua alla.Andsin lapi kätte ja käskisin kõik ise ära puhastada.Tegi ka ja üldse ei vaielnud vastu.Ju vast sai aru,et emmel oli õigus ja ta oli pahandust teinud.Kausil aga pragu sees ja mu armas keraamiline kauss peab loobuma vedelatest sisudest.Ma ei raatsinud teda veel päris ära visata.Tahkeid asju saab sisse panna.
Lõpuks suure ooperi peale sain ta täna riidesse.Läksime siis bussipeatusesse.Õues käitus ta juba kenasti.Sõitsime bussiga linna ja läksime taaskord Kaubamaja laste mängunurka.Sandra ütles,et talle väga meeldis seal eelmine kord.Nii ka seekord.Olime seal ikka mitu-mitu tundi.Siis tahtsin koju tulla aga Sandra,et vaja veel sööma ka minna.Käisime Hesburgeris ja ta sai omale taas uue mänguasja.Nüüd kui kell on 16:30 jõudsime alles koju.Kodust lahkusime u 10:30.Sandra sai kohe mitu head tundi end tühjaks joosta,ronida ,hüpata ja mängida.Vahepeal pandi telekas ka mängima ja siis rahunesid enamus lapsed maha ja vaatasid multikaid.Enne seda kippus asi juba üsna hulluks minema.Sandragi viskas end suure tumba peale mõnusasti kõhuli ja vaatas multikaid.Mina aga käisin alumise korruse lõngapoes kaks korda ja hakkasin uut mütsi heegeldama.Ostsin pisut teise materjali kui mul siiani kasutusel on olnud,et tuleks veidi paksem müts.Täitsa kobe tuleb.Materjal on huvitav.Nimeks tal Katia Surf.

4 kommentaari:

Jaana ütles ...

mulle see mängunurk ei meeldinud, aga mina seal õnneks mängima ei pea :P

kas mytsid tulevad juba meile?

Gixy ütles ...

Kuule,sinist teen jh.Päris tihe ei jää aga jahedamaks ajaks tuleks niikuinii miski lõngast kootu muretseda juba,mis soem.Sandrale kavatsen ka sellise teha.

Jaana ütles ...

mnjaaa... ei teagi, millal ma poodidesse jõuan, aga mütse on kiirkorras vaja, vähemalt eile-täna oli juba päris külm...

Gixy ütles ...

Jahe jh.Ma olen omadega natuke jännis,teised tegemised on röövinud heegeldamise aja.Aga Mario müts on juba peaaegu valmis.