esmaspäev, 4. august 2008

Nii sinine

Lapsel korralik nohu ja öösiti lööb palaviku üles.Mõtlen,mis nüüd teha-kas jääda maale või minna linna.Erilist vahet pole.Ainult see,et siin teda keerulisem õuest eemal hoida ja siin igavam.Kodus saab vahepeal multikaid või teletupsu videosid vaadata ja mänguasju rohkem.Ilm ka nagu ta on.Suur suvi küll.Ei mäletagi nii jubedate ilmadega suve.
Lubatud pildid ja kommentaarid tehtud asjadest siis ka lõpuks.Nagu ma juba korra kirjutasin,sai roosast peavõrust türkiissinine peavõru ja nüüd saab seda kanda ka.

Siis heegeldasin ühele kitsale rohelisele patsikummile ümbrise.
Sobib mulle:
Sobib ka lapsele:
Kuna ma suutsin esimesel kandmisel oma peapaela ära kaotada,siis tegin kõige kiuste endale uue.Ikka sellest samast heast ja mõnusast Egiptuse puuvillasest.
Nädalavahetusel oli Margus ka meiega maal.Tema käsitööks oli lisaks muudele toimetustele sauna võõpamine.Sauna esikülje tegi ta üle lausa 2korda,kuna see on päikese jm käes kõige rohkem kannatada saanud.
Mina korjasin vaarikaid samal ajal kui Margus värvis sauna.Päris korraliku koguse sain.Mul hea meel.Eile küpsetasin pannkooke ja siis sõime neid kõik koos lõunalauas koos värskete vaarikatega.Mm kui maitsev.Õhtul serveerisin jäätist ja taaskord vaarikatega.Kui ühte asja on palju,siis tuleb teda ju kasutada.

1 kommentaar:

Jaana ütles ...

paistab, et mingi haiguselaine on meid kõiki tabanud. isegi olen nohune.