reede, 15. august 2008

Minu raamatupood

On sul väikesi lapsi? Puudub sul võimalus käia raamatupoes? Tahad lapsele rõõmu teha? Tahad,et su laps areneks? On sul mõnele teisele lapsele kingitust vaja?
Nüüd on avanenud võimalus soetada endale minu kaudu hea hinnaga eesti oma tegijate armsaid lasteraamatuid,mis on mõeldud vanusele 1-6eluaastat.Raamatuid väljaandvat kirjastust juhivad eesti filoloogi haridusega emad,kelle eesmärgiks on eestikeelse kvaliteetraamatu viimine lugejateni. See taotlus on sõnastatud raamatute esikaanel leiduvasse üleskutsesse "Hea eesti raamat heale eesti lapsele".

Väga oluline on raamatute lihtne keel ja väikelastele huvipakkuv sisu. Erilist tähelepanu on pööratud piltidele: illustraatoriteks on noored, lapse maailma tundvad kunstnikud. Need kunstnikud oskavad pildile panna just neid mõtteid ja detaile, mida lapsed omaks peavad ja mis seega neile leidmisrõõmu pakuvad.Põhiline on see,et pildid on lapsele lihtsalt mõistetavad,ei ole seda tihtiesinevat kirjusust,kus endalgi raske toimuvast aru saada.Vähemalt mina olen küll vahel just seetõttu raamatu ostmata jätnud.
Hea ülevaate kirjastusest , raamatutest ja muustki huvitavast ja kasulikust saab SIIT
Püüdsin teha kõikidest pakutavatest raamatutest,mida on kokku 12tk,pilte ja tekitada teile,minu armsad blogikülastajad,väike võimalus raamatute sisse piiluda.Eile öösel sai valmis ka minu väike netis asuv RAAMATUPOOD . Astu sisse!
Kõikide raamatute täpsemaid kirjeldusi ja sisututvustust näed,kui klikid raamatu esikaanest tehtud pildile.Ja otse loomulikult olen nõus kõikidele tekkivatele küsimustele meeleldi vastama.
Kindlasti on ju tutvusringkonnas mõni sünnipäev tulemas ja ega jõuludekski varakult valmistuda pole paha.Teate kui hea tunne,kui jõulueelsel ajal juba miskit kingikoti põhjas olemas on ja seda jõulusaginat veidi vähem tunda saab.
Kellel huvi,siis võimalusel saan ju raamatuid ka näitama tulla,sest oma silm on kuningas ja oma kõrv ka!
´´Hea eesti raamat heale eesti lapsele!``




Vabandust,millegipärast meeldib blogger.com´il mõned pildid ümber keerata.

5 kommentaari:

Jaana ütles ...

Kas said endale uue tööotsa? sa ei peagi siis tööle minema, muudkui tegutsed koguaeg ;)

Ma pikalt ei süvenenud, aga tunduvad asjalikud raamatud :)

Gixy ütles ...

See on rohkem hobi kui töö,sest sellega rikkaks ei saa.
Asjalikud ja armsad ja toredad raamatud.Mulle endale küll meeldivad.Võlub just nende lihtsus.

Anonüümne ütles ...

See on ilus ja südamliku mõttega hobi ning tõeliselt tunnustamist vääriv tulemus ! Soovin Sulle (ja kogu teie tiimile) edu ja rõõmu ! Sant.

Gixy ütles ...

Aitäh! Eks sellest olegi rohkem just hingelist kasu.

Gixy ütles ...

Aitäh sulle Põrgukiz! Väga tore sinust.Kindlasti tuleks seda linki oma tuttavatele edasi jagada,et aidata kaasa eesti oma lastekirjanduse püsimisele.Kaks vahvat ema on sellega oma laste kõrvalt tegelema hakanud ja kauplustes jäävad sellised väikesed raamatud tihti lihtsalt teiste suurte ja kirevate raamatute varju või siis paigutatakse nad püstisesse asendisse,kust neid absoluutselt näha ei ole.
EEe,kui väga paluksid,eks ma siis ehk tuleks ka:P