esmaspäev, 11. august 2008

Plaanirohked päevad

Eile tõime oma väsinud räsitud mehe koju.Käis teine firma suvepäevadel üle vee Naissaare peal.Huvitav oli olnud.Pilte pole mulle veel näidatud.
Meie käisime täna kinos ja ostsime kinopiletid neljapäevasele Beebiga Kinno üritusele.Pole kunagi käinud aga nüüd mõtlesin selle sammu astuda.Laps juba vaatab üht-teist täitsa huviga ja kunagi peab ju see esimene kinokogemus ka tulema.Loodan,et tal leidub püsivust,eksnäis.
Käisime poes.Lisaks toidukraamile,sai koju toodud ka üks uus lauamäng lapsele.Ise valis välja ja keeldus teisi vaatamast.Seal peal taas loomad-Memo Zoo,kus tuleb leida kaks ühesugust loomaklotsi.Siis ostsin kellelegi kingituseks kena köögirätiku,millele tuleks äärepits külge heegeldada,et oleks ainulaadne ja ilusam.See töö jääb aga teadmatusse aega,sest neid muid käsitööplaane on kuhjaga.
Muid plaane ka muidugi.Eile koristasime ja tegime ümberkorraldusi Sandra toas.Sai mõnede asjade asukohta muudetud,et lapsel huvitavam oleks.Sorteerisime mänguasju ja saime kotitäie,mida meil tegelikult vaja pole.Vaatame,mis neist saab.Tegelikult tuleks veel mänguasju sorteerida ja riideid ka.Maal ma seda juba tegin.
Homme läheb Sandra mu vanaema juurde,et ma saaks oma toimetustega siin-seal tegeleda,sest kes kopkat ei korja,see...Õhtul lubas aga üks vanaisadest meile külla tulla,et ma saaksin Margusega korteriühistu koosolekule minna.Mülemate kohalolek oleks vajalik,sest mina juhatuses ja tema ju meil siin korteriomanik.Sandral ka huvitav.Pole seda vanaisa ammu näinud,saab mängida ja jutustada.Kolmapäeval viin ta aga oma teise vanaema juurde.Ta ise avaldas soovi selle vanaema juurde minna ja mu vanaema oli vägagi nõus.Ütles,et Sandra võiks tihemini käia.Eks pean seda meeles.Neljapäev meil siis kinopäev ja lisaks sellele tahan veel ühele tutvustusele minna.Sellest esialgu veel ei räägiks.Kui otsustan end sellega siduda,siis saab minu kaudu varsti lastele rõõmu valmistada.
Nüüd aga asun sünnipäevakingi projekti juurde.Kahjuks rohkem sellest esialgu rääkida ei saa.Laupäeval sünnipäeval käidud,siis kergitan saladuseloori.

Kommentaare ei ole: