kolmapäev, 13. august 2008

Kiire teisipäev

Eile oli mul nii kiire päev,et kodus jõudsin olla vaid õige pisut.Kõigepealt siis hommikul peale ärkamist.Peagi läksime juba uksest välja.Sandra läks minu vanaema juurde ja oli seal väga tubli.Mängis ja toimetas ringi.Vanavanaema kiitis,et laps nii tubli,pani raske puzzle kiirelt kokku(et vanavanaemal oleks sellega küll rohkem peamurdmist olnud).Sandral oli vahepeal puzzle periood,kus ta kogu aeg puzzlesid kokku pani.Nüüd neid nagu ise ei võta.Aga mul oli üks kotti pandud ja seetõttu see kasutust leidiski.Kui ma oma vanaema juurde tagasi läksin,leidsin eest magava lapse.Tavaliselt ta seda ei tee,st seal pole kunagi magama jäänud.Pidin ta aga peale kl.16 üles äratama,sest oli vaja koju minna.Kellaaeg oli just selline,et Margus hakkas tööpäeva lõpetama,seega võtsime ka tema auto peale.Kodus käisin kiirelt dushi all,vahetasin riided ja lendasin taas uksest välja.Seekord korteriühistu juhatuse koosolekule ja seejärel üldkoosolek kohe otsa.Koju tagasi tulin kella 21 paiku.Natuke olin üleval ja siis tundsin,et enam ei jaksa ning suundusin magamistuppa.Käsitööd ei saanudki eile kätte võtta.
Ka täna olen pool päeva lennus,kuigi koduski oleks toimetamist piisavalt.Tahaksin täna kooki küpsetada aga kas jõuan ja viitsin.Meil nimelt Margusega väike tähtpäev-tutvusime kunagi ammu 13.augustil.Olen mõelnud,et mis aastal see oli aga siiani pole veel välja mõelnud.Igatahes jääb see nr kui kaua me teineteist tunneme,sinna 15 aasta kanti.Tahaks täpsemalt teada aga ei oska seda vist välja nuputada.Õhtul tahaks teha kena õhtusöögi,kuid kahjuks pean juba kohe peale seda kui Margus koju tuleb,ise ära minema.Vaja natuke selgitustööd me maja peal teha ja naabrite ustele koputama minna.Meil nimeti vaja hakata oma majaesist parkimisplatsi laiendama,sest väljapääs suleti ja ruumi lihtsalt pole siin manööverdamiseks.Paljud aga ei saa aru,et see vajalik on(ka siis kui isiklikku autot pole) ja paljud ei ilmu koosolekulegi(tähendab,et neil ükskõik).Siiski,see on me ühine maja ja kodu ning nii ei saa asjadesse suhtuda.Loodan,et tänane õhtu kujuneb kenasti ja suudan end maksma panna mitmes erinevas kohas.Kooki ja kohvi tahaks ka elukaaslasega koos süüa.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Õnne tähtpäeva puhul! :)
Ja edu selgitustöös!

Gixy ütles ...

Tänud!

Gixy ütles ...

Täh.