teisipäev, 1. juuli 2008

Aednik-sisustaja

Teate,me magasime täna kella 10.30ni! Seda pole ammu juhtunud. Heh,tegelikult natuke valetan ka.Peale jaanituld ärkasin kell 11 aga no siis sai ka alles hommikul kella 5 paiku magama mindud.
Igatahes mahtus mu päeva täna veidike aedniku tööd.Maasikapeenrad ja mõned lillepeenrad vabanesid umbrohust,mida kokku sai miski 3 ämbritäit.Maasikasaak on meil tänavu küll alla igasugust arvestust.Eelmisel aastal sai tehtud suurem uuendus ja tundub,et talv pole maasikataimedele jälle meeldinud.Ka eelmine talv mõjus maasikatele kehvasti ja paljudel võttis külm maasikad ära.Nii ka mul.Paar taime on sellised korralikumad,mis annavad taime mõõdu välja,enamus aga pisikesed ja nõnna nigelad.Sestap ongi mul kavas homme linna turule ´´maasikale ´´minna.Sööma neid ju ometi peab.Meie peres armastavad neid kõik.
Peale rohimistööd tegin süüa ja kui laps vanaemaga unedemaale päeval läks,siis hakkasin ühte tuba koristama ja sättima.Tõstsin vaibad ja toolid välja,tegin suuremat sorti kloppimise ja pühkimise ja hakkasin siis olemasolevaid asju uuesti tuppa tagasi sättima.Muutsin veidi asjade paigutust ja tulemus sai kena.Asjade kokkusobivust värvide poolest ärge vaadake,eks.Hommikul meenutas see tuba mulle rohkem ladu kui tuba.Nüüd on siin ruumi ja täitsa mõnus olla,kolisin oma arvutiga kohe siinse laua äärde.Ei taibanud kahjuks pilti´´enne´´teha ja saan näidata vaid pilti ´´pärast´´.Olgu öeldud,et tegemist on ruumiga,mis enne oli pooleldi lahtine terrass.Ent see sai kinni ehitatud ja selle ette uus terrass ehitatud(ma armastan terrasse,ühel korralikul majal peaks terrass olemas olema).Kahjuks on veel sisetööd täiesti tegemata.Seinad vajavad katet ja külm kivipõrand tahaks mõnusat puitpõrandat.Kunagi ehk tekib võimalus ja aeg seda teha.
Ahjaa,enne lõunasööki jõudsime lapsega veel natuke maalida ka õues terrassil,ent ta on selleks veel liiga väike-no ei ole seda püsivust.Ühe suure pildi siiski ta valmis tegi.Foto unustasin teha ja nüüd öösel ei hakka enam klõpsutama.Ehk tuleb mõnel päeval meelde seda teha.
Millega me siis veel täna tegelesime? Mängisime õues murul palli ja puhusime vahvaid seebimulle,mida laps siis mööda aeda taga ajas.Natuke vaatasime telekat ja jõudsin ka heegeldada.Nimelt telliti minult veel 2 suvemütsi.Eelmised väga meeldisid ja sooviti sutsu suuremaid veel ka.Homme hommikul sõidan üksi linna toimetama ja siis pean lõngapoest ka jälle läbi lipsama,sest roosad toonid on mul küll täitsa otsas.Õhtuks jõuan maale tagasi ja siis paiknen siin ja tegelen siinsete asjadega miski nädalakese. Teate kui õnnelik ma olen,et see armas kohake mul olemas on.Väga õnnelik.Vajab hoolt ja armastust,ent ta on minu armas vaikne roheline nurgake,kus linnulaul ja ojavulin kõrvu kostab.
Üks ärganud iludus,mille andis mulle mu ämm,nimeks vist Inkervillea(kõrgust tal sutsu alla 70cm):
Aga nüüd magama,sest kell on 1 läbi ja mul vaja juba kl.7 tõusta.

3 kommentaari:

Jaana ütles ...

Ahaa, sinna te kadunud oletegi!

Gixy ütles ...

Kle jh,oleme nüüd selle nädala arvatavasti siin kui muidugi ei teki jube tahtmine ühele linnaüritusele minna.

Jaana ütles ...

Õllekale?