laupäev, 12. juuli 2008

Pikem ettekanne

Hea mees,kes lubab. Kirjutasin,et postitus tuleb homme.Endal käis peast läbi mõte,et tea,kas ikka saangi homme seda postitust teha.Nagu sisetunne ikka vahel ütleb,eks.Õhtul tuli Margus maale ja tegi arvutile Windows Update´i ja peale seda me enam internetti sisse ei saanud.Nii ta siis võttiski läpaka endaga linna kaasa ja ma olin ühe päeva arvutita.Seega,lubatud postitus jäi tegemata.Õnneks sai ta linnas asja ruttu korda.See update tegi triki tulemüüris ja Kõu ei toimind.
Juhtunud on nii mõndagi.Käisime vahepeal linnas ja veetsime 1 öö linnakodus.Täitsa mõnus oli.Ainult,et Sandra ronis meie vahele magama ja ärkasin tema peksmise ja keerutamise peale öösel mitu korda.Hommikul ärgates olin uimane ja terve päeva tundsin end kehvasti ja pea valutas.Seetõttu ei suutnud ka postitust teha kuigi plaanisin.
1. Tänud heade mütsinimede soovituste eest!Seda viimast roosat mütsi oli kuidagi eriliselt mõnus ja rahustav teha.Ja kui lõpptulemus on ilus,siis mis veel tahta.
2. Urviki st Urve-extratänud sulle! Ah,et miks? Kõigepealt selle eest,et meie tegemisi piilumas käid.Tervitusi Aegna rahvale! Suure aitäh tahan veel öelda selle ajakirja eest,mis sa Sandrale andsid.Ääretult asjalik ja huvipakkuv.Ma polnud seda kunagi enne poe ajakirjariiulitel märganud.Nüüdseks oleme juuni ja juuli ´´Mesimummu´´ numbrid endale ostnud ja vaadanud neid mitmeid kordi.Kuna tegemist on hea ajakirjaga,siis tellis issi lapsele selle koju käima.Et siis augustis tuleb ta meile postkasti.Soovitan teistelegi,kel kodus kasvamas 1-4 aastased lapsed.



3. Ostsin endale juulikuu ajakirja´´Kodu ja Aed´´.Väike lootus oli,et minu maikuu lugejamängu kiri on ehk äramärkimist leidnud.Oligi.Olen nüüd uhke.Kahjuks lühendatul kujul ja väike trükiviga on ka sisse toksitud.Lauses-killukesed kevadest ja suvest asemel peab olema killukesed kevadest ja sügisest. Ajakirja mainumbrit lugedes tundsin vastupandamatut soovi oma arvamus ja mõtted kirja panna ja toimetusele saata.Tore,et see neile silma jäi ja kohe eraldi toredas rohelises tulbas trükivalgust nägi.See innustab.Ja ma olen tõeliselt õnnelik,et mul on olemas oma maamaja ja terrass ja aed ja ma saan hommikuti terrassil mõnusasti istudes hommikukohvi juua ja mõtteid mõlgutada.See on kosutav.


4. Tulime Sandraga maale ja aias ringi jalutades märkasime,et meie kasvuhoone taga on end kenasti sisse seadnud vähemalt 4-liikmeline sisalikupere.Vahva.Muidugi kui ma neile fotokaga lähenen,siis nad lipsavad peitu.Olen suutnud korraga pildile saada 2 isendit. Armsad on nad igatahes ja mul on au nendega aeda jagada.

Eks ma käin ja luuran neid veel ja saan ehk mõne asjalikuma pildi veel.
5. Eile leidsin toast ukse eest istumas kärnkonna.Laps küsis,et kuidas ta tuppa sai.Hea küsimus.Ju ta ronis üle uksepaku meie elamist kaema.Vat sellised loomad meil siin.Õues on pidev oht ehmatada saada,sest konnad istuvad ja hüppavad kõikjal.
6. Peale seda kui ma oma 29.heegelmütsi valmis sain,tekkis mul vastupandamatu isu kudumise järele.Ammu oli see mul mõttes ja nii ma vardad kätte haarasingi.Kudumine edenes kohe mõnuga.Neljapäeval tegin endale sellise enam-vähem logelemise päeva ja sain kududa.Ots juba paistab.Näitan teilegi killukest.Mis see on? Jätan esialgu saladuseks,sest kas see mul ka välja kukub...


7. Eile hommikul vaatasin,et aed vajab taas aednikukätt.Tegin tegutsemispäeva.Rohitud said peaaegu kõik peenrad,kokku miski 16 kanti.Läks ludinal ja mõnus oli seda teha.Õhtul tuli Margus ja sõber Kristo,kes arvas,et tema võiks muru niita.Pärastpoole grillisime ja mängisime kaarte ning südaööl läksime sauna.sandra pidas ka vapralt vastu ja täiesti vingumata nõudis veel südaööl,et tema tahab sauna minna.Istuski issiga koos leiliruumis ja pärast maitses uni hea.Täna teen väikest maja ja sauna koristust ja pärastpoole jätkan vist rohimisega.Kuidagi mõnus ja rahulik on täna.Kui kõike mõnuga teed,siis on hinges ka hea.Teate,ma panin täna isegi kleidi selga ja tegin pähe kaks patsi.Juba see näitab midagi...

5 kommentaari:

Jaana ütles ...

igatahes igav sul pole ;) terass ja kohv, tahaks minagi kohvi nii nautida, aga hetkel on mul hommikusöök ja kohv püsti jalal...

Gixy ütles ...

Igav tõepoolest pole,oleks vaid need päevad pikemad. Aga sa võta ja tee omale mõni hommik selline mõnus istumine või ei saa Tarmo plikse 15-30min vaadata? Kui saad rahulikult endaga olla hommikukohvil,siis ju päevgi helgem.Taaskord-pane fakti ette.

Jaana ütles ...

tavaliselt kui mina kohvi joon, siis paraku tema magab.... puhkus ju tal. ja hommikud on siiski kõige kiiremad, kui kõik lapsed ühel ajal arkavad, kõik nõuavad süüa jne. aga eks ma pean vist faktitama hakkama, kuigi ega mulle see väga ei meeldi...

Gixy ütles ...

Kellele see ikka meeldib aga vahel lihtsalt tuleb seda teha,et endale mõni vabam hetk tekitada.

Anonüümne ütles ...

Noh näed siis,tore et teile ajakiri meedis, Oskar nõuab ka" Mesimummu"lugusid tihti!Väga arusaadavad ja asjalikud lood! Tervituste eest tänud,hommikul ütlen edasi,kaunist suve!