pühapäev, 27. juuli 2008

Suvine sünnipäev

Oi kui tore on ikka kui saab suvel ilusa sooja ja päiksepaistelise ilmaga sünnipäeva pidada.Ma alati ise kadestan,sest mul endal novembri lõpus ja siis üldiselt juba lumine ja ikka tubased toimetused.
Eile sai siis maha peetud üks suvine sünnipäev.Nimelt saab mu isa tegelikult alles homme aasta vanemaks.Sandra rääkis juba hommikul,et vanaisale vaja palju õnne sünnipäevaks soovida.Seda ta ka tegi.Seejärel riidest lahti ja basseini koos Mari-Lyga.
Seal nad sulistasid üsna tükk aega.Teised olesklesid niisama.Kes muidugi grillis süüa,kes toimetas kaksikutega.Nendega ikka tegemist jagub ja niisama naljalt istumiseks aega ei jää.Vahepeal nautisid aga nemadki koos suvepäeva ja lesisid tekil.Läksin neile seltsi ja peagi maandusid kõik lapsed sinna.Titadel ju huvitavad mänguasjad ja niisama mõnus seal natuke olla.Funki juurde andis veel see,et lubasin viisikutest pilti teha :P

Lastel oli lõbus ja täiskasvanutelgi vist.Ma olin vabatahtlikult kaine autojuht ja nn meestejuttudest hoidsin kõrvale.Aga mõnus oli ikkagi.
Lapsed said igatahes keskööni möllata.Lõpuks oli kõige suurem neist see,kes ise vabatahtlikult tahtis magama minna.Mari-Ly siis.Enne aga hüpati batuut peaaegu ribadeks ja mängiti palli ja sõidutati teineteist kärus ja keedeti liivakasti serval seitset sorti suppi ja putru jne.
Kiiguti ka loomulikult.Üks kiik jäi puudu:
Kodu poole hakkasime liikuma peale keskööd.Kõrvalistujad kes rohkem,kes vähem uinunud olekus.Tekkis selline taksisti tunne.Tassisin magava lapse tuppa ja riietasin ta lahti ning siis sai ka ise voodisse kobitud.
Täna hommikul ajasin end kella 9 paiku liikvele.Panin kohvimasina tööle ja vorpisin mõnd võileivad valmis.Sõime ja siis võtsime suuna Kuusalu poole.Pidama jäime rannas.Mõnus oli aga tuuline ja sipelgad olid heaks arvanud metsast rannaliivale kolida.Sain mitu korda hammustada.Aga ikkagi oli mõnus.Minu esimene rannaskäik sel aastal.Ja ma olen päikesefänn.Tundsin end hästi vaatamata sellele,et liiva tuiskas ja laps ei lubanud mul ujuma minna.
Pärast rannast tulekut käisime Marguse ema juures.Saime seal süüa ja natuke juttu puhuda ja pärast käisime kõik koos poes süüa ostmas.Ämm ostis mulle ühe hää veini,mil nimeks Blue Nun.Ma ju kogu aeg kaine autojuht ja vat tuli poes mul veiniisu peale,mida just tihti ei juhtu.Pudelil kork maas ja lasin hea maitsta.Panin veel jääd ka veiniklaasi sisse ja oi kui mõnus siis oli.
Nüüd võtsin ahjust välja koogi ja tegin teed ning teeme mõnusa õhtuse perekeskse teejoomise.Tean,tean,et ei tohi aga vahel harva ju ikka võib.

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

Mari-Ly mitu korda ütles eile ja täna et nii vaffa päev oli... oli tõesti :)

Gixy ütles ...

Jah,pikem oleks ainult võinud olla.Oleks Margusel vaba päev olnud,siis oleksime saand varem tulla.