neljapäev, 24. juuli 2008

Tore suvepäev

Täna ärkasin vara(u 6:30).Panin kohvi tilkuma,tegin mõned võileivad.Istusin ja jõin koos oma teise poolega hommikukohvi.Tema asus seejärel Tallinna poole teele.Vaja ju tööle minna.Mina aga ei raatsinud enam magama minna,sest ilm oli nii rahulik ja ilus.Veidi küll jahedavõitu,ent siiski.Istusin arvuti taha ja nautisin u 1,5h üksiolemise aega.Siis ärkas Sandra ja trall võis alata.Jõudsin pesu pesta,kokkuriisutud heinakuhja kompostihunnikusse sõidutada ja veidi murugi niita kui meile külalised saabusid.Külla tulid mu isa ja ta ema(minu teine vanaema siis).Sandral rõõmu kui palju.Istusime ja lobisesime,vahepeal möllas Sandra basseinis ja loopis meid veega.Igatahes oli meil mõnus.Isa abiga sain muruniiduki ka töökorda(1 plekitükk oli lahti tulnud) ja peale külaliste lahkumist jätkasin muru niitmist.Üks kehva asi kõige juures oli see,et ME UNUSTASIME JÄÄTISE SÖÖMATA,mille isa kaasa tõi.Häbi-häbi mulle.Täielik kapsapea.
Käsitööst niipalju,et heegelnõel teeb musta mütsi.Minu abiga loomulikult.

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

Vaffa! kahju, et mari-ly ja mario kaasas polnud, kuid järgmisel nädalal läheb mari-lu linna tädide juurde, kuna mariot sinna ei võeta, siis peame teile ühe tuuri ära tegema...

PS! Tänud riiete eest!

Gixy ütles ...

Aga palun.
Muide,ma siin isegi mõtlesin ise seda,et pean teid külla kutsuma või siis mul on veel üks mõte.Räägin laupäeval kui tuleme teile.