neljapäev, 17. juuli 2008

Kesknädal vanavanematega

Eile hommikul viisin Sandra ta vanavanaema juurde paariks tunniks.Mu vanaema avaldas soovi,et ta tahaks ka vahel Sandrat vaadata ja kuna mul oligi lapsehoidjat vaja,siis haarasin sõnasabast kinni.Nad said kenasti hakkama ja mul on nüüd vist üks lapsehoidja juures.Kui sain oma toimetused tehtud,siis võtsime ka mu vanaema kaasa ja sõitsime maale mu isa juurde(st vanaema sai oma poja juurde külla).Kohale jõudsime kell 13:30 ja ära hakkasime tulema kl 19 paiku.Lapsed said terve päeva toas(õues ju loomulikult sadas)mängida ja möllata.Minu laps oli küll õhtuks nii väsinud,et uinus autos kohe.Õhtuks läks ilm ka siis ilusaks.No oleks ju võinud päeval ka olla.Ma oleks isegi tahtnud õues olla.Kohutav on selle aasta suvi.Seda ei saagi tegelikult suveks üldse nimetada.Päiksepaistelisi ilmasid nagu polegi.Randa minekust saab sel suvel vist vaid und näha.Võta või mõni soojamaareis ette...Hea meelega teeksin seda,ainult et sellega kaasneb kõiksugu agasid.
Täna lähen oma teise vanaemaga poodi.Ta on kutsutud endise töökaaslase sünnipäevale ja ei oska muidugi midagi talle kinkida ning arvas,et mina oleksin see kõige õigem inimene kingitust ostma.Päris üksi ma seda teha siiski ei soovi,seega läheme koos vaatama.No ja mu isal on loetud päevade pärast sünnipäev.Pean lahtiste silmadega poes ringi käima.Õel ka tulemas sama tähtpäev.
Peale lõunat vaatan ja mõtlen,kas jääda linna või sõita ära maale.Taaskord Sandraga kahekesi.
Käsitööd pole saanud aega absoluutselt teha.Aa,tegelikult traageldasin ühed kardinad kokku.Need on mõeldud lapse maja aknaaukude ette/kõrvale.Ehk jõuan masinaga täna paar õmblust ka teha.
Tegelikult tunnen aeg-ajalt,et jõud lõpeb.Selle võib kirjutada kehva päikesepaistetu ilma korstnasse.Ma lihtsalt pean vahepeal päikeseenergiat ammutama.Aga kui teda pole,siis pole see ju lihtsalt võimalik.Kahju.

Kommentaare ei ole: