esmaspäev, 21. juuli 2008

Jälle nädal läbi

Seekord kujunes nädalalõpp taaskord vägagi tegusaks.Laupäeval oli meil soe ja päiksepaisteline ilm.Sandra sai veemõnusid oma pisikeses basseinis nautida ja niisama ringi joosta ja vaadata,mida emme-issi teevad.Igatahes oli tal lõbus ja vahepeal kiskus lausa võimlemiseks.



Mina tegin rohisin jälle peenraid.Seda tegevust jätkus mul veel eilseks ja tänaseks hommikukski.Suur töö sai ära tehtud ja üks ammune rohu ja kompostihunnik laiali lammutatud ja muld puhastatud ning uus peenar aia äärde tehtud.Ilus vaadata.Ja ikkagi ise tehtud.Jalutasin eile ja üleeile õhtul peale sauna aias ringi ja silm puhkas kohe oma töö lõpptulemust vaadates.Üks nurgake mu peenardest:
Laupäeval jagus mul aega ja tahtmist ka käsitööd veidi teha.Lõpuni sai viidud kaks projekti.
1. Valmis pisike kate auto esiistme seljatagusele.Nüüd ei saa laps enam jalgadega seda istet väga ära määrida.Temaga reisivad ja ajavad nüüd tee peal juttu üks kollane karuke(lapse meelest pidin ilmtingimata just kollase karu tegema) ja roosa jänes.Mõlemad mu enda joonistatud.Pilte peale kinni tikkides läksid nad küll pisut upakile aga sellest pole midagi.Kangatükid on kõiksugused jäägid,sai neid õige pisut vähemaks.Mustal riidel olid millegipärast kleeplindi tükid peal ja seega kohati liimine ja võtab sodi hästi külge aga ka sellest pole midagi.



2. Linnas olles õmblesin lapse maja kardinad valmis ja laupäeval riputas ta need koos issiga oma majja ka üles.Maja on nüüd veelgi huvitavam ja kardinaid küljele lükata ei lubatud.




Täna hommikul saatsin Marguse jälle siit tööle.Hommikul lõpetasin oma kiviktaimla rohimise ja lillede ümberistutuse ja nüüd olen täitsa niisama.Natuke sai päikest võetud,ent siin sisemaal pole see ju see.Puudub jahutav meretuul ja liiv.Nüüd tuli sabin vihma.Ega täna ei viitsigi suurt miskit teha.Puhkepäev täielik.Homme linna sõit plaanis.Õhtuks laekun siia taas tagasi.

1 kommentaar:

Gixy ütles ...

Meil ulatub,eriti kui keegi tahab mu kõrval ees istuda ja ennast normaalselt tunda.Nüüd sõidan pisema autoga ja arvasin,et see kate vajalik.
Aias umbrohtu jagub,rohi palju tahad.Soojus ja vihm-need kaks asja umbrohule meeldivad ja mõlemat jagub.